Follo Bygg & Eiendom AS søker Daglig leder

BackUp Personell er totalleverandør innen rekruttering og personalutleie. Ved hjelp av menneskelige ressurser, bred kontaktflate, samt spisskompetanse innen vårt fagfelt, hjelper vi våre kunder med å nå sine mål. BackUp ble etablert i 1997 og har kontor i Oslo, Arendal, Sandvika, Drammen, Bergen, Hamar, Gjøvik, Lillestrøm, Jessheim, Tønsberg, Sarpsborg, Kristiansand og Trondheim.

Firma
Fylke
Søknadsfrist31.08.2010

Follo Bygg & Eiendom AS ble etablert i 1998 og er i dag en av Follos største aktører innen tømrer arbeider. Follo Bygg & Eiendom består av 45 dyktige medarbeidere med kunnskap innenfor de fleste byggfag. Vi har kvalifiserte tømrere, flisleggere, murere, byggingeniører og prosjektledere som alle sørger for at kundene får de sluttresultatene de ønsker og har krav på.

Follo Bygg & Eiendom setter kunden i fokus, og vi strekker oss langt for å gi kundene en best mulig oppfølging gjennom hele byggeprosessen. Follo Bygg & Eiendom er også medeier i, og samarbeidspartner med den landsomfattende og anerkjente husbyggerkjeden Nordbohus.

Follo Bygg & Eiendom søker DAGLIG LEDER

 

Administrerende direktør ønsker å fokusere på videreutvikling av selskapet og søker derfor en Daglig leder som kan ta ansvar for bedriftens administrative drift og personaloppfølging.

Som Daglig leder i Follo Bygg & Eiendom forventes det at du har byggfaglig erfaring, kjennskap til administrasjon og god forretningsforståelse.

Stillingen har mange og varierte oppgaver som spenner fra generell administrasjon, personalansvar, innkjøp, økonomi og markedsføring. Vi søker derfor deg som er organisert og har stor grad av gjennomføringsevne.

Follo Bygg & Eiendom er et godt etablert og solid drevet firma, som vektlegger kvalitet og høy servicegrad. Miljøet er preget av engasjerte medarbeider, god takhøyde og trivsel.

 

Stillingens innhold

•kontraktansvarlig

•innkjøpsansvarlig for tjenester/ utstyr

•ansvar rammeavtaler/ anbudsprosesser

•oppfølging av reskontro/ utestående fordringer

•kontrollere kostnadsbildet/ controllerfunksjon

•oppdatering og videreutvikling av hjemmeside

•informasjonsskriv/ nyhetsbrev

•medarbeider samtaler/ lønnsforhandlinger/ arbeidsbeskrivelser

•HMS. Utarbeide rutiner, kvalitetskontroll, oppfølging og oppdatering •være en medspiller for fremdrift og fremtidsrettede aktiviteter

 

Kvalifikasjoner

Vi søker en strukturert, selvgående og driftig person med gjennomføringsevne.

Du fremstår med faglig og personlig trygghet og er god på både administrasjon og relasjoner.

 

I tillegg har du:

•byggfaglig bakgrunn

•erfaring fra administrasjon

•økonomisk/ forretningsmessig forståelse

•fordel med erfaring personal

•gjerne erfaring med markedsrelaterte oppgaver

 

Spørsmål om stillingen

Kontakt Tina Haag Grønnæss, Avd.leder Backup Personell

Telefon 23 10 02 53

 

Søkere bes sende søknad og CV pr e-post til: tina@backup-personell.no

Vis flere stillinger: