Business Area Manager

Niscayah er verdens ledende tjeneste- og innholdsleverandør av teknologiske sikkerhetsløsninger. Vår kunnskap sammen med ny teknologi gjør oss i stand til å levere målrettede løsninger spisset mot kundens behov der fleksibilitet, lønnsomhet, sikker og enkel administrasjon er i fokus. Niscayah er i dag representert i 17 land med over 6400 ansatte med en totalomsetning på SEK 8.0 milliarder. Niscayah Norge har en omsetning på NOK 500 millioner og 380 ansatte. Som ledende i sikkerhetsmarkedet har vi over 12 000 næringslivskunder tilknyttet vårt servicesenter i Norge.

FirmaNiscayah
Fylke
SøknadsfristSnarest

 

Installasjon & Service

Du vil få ansvar for forretningsutviklingsprosjekter innen vår kjernevirksomhet. Vi forventer en kraftig vekst i de kommende årene. Dette vil føre til at vi må effektivisere våre arbeidsprosesser ytterligere for å sikre kvalitet og lønnsomhet i alle ledd.

Stillingen rapporterer til direktør for Installasjon & Service. Du vil inngå i det sentrale lederteamet som har tett dialog og oppfølging av de regionale avdelingene i Norge

Hensikten med stillingen er å drive kontinuerlig planlegging og gjennomføring av utviklingsprosjekter med sikte på å forbedre struktur, kvalitet, effektivitet og lønnsomhet i vår kjernevirksomhet.

 

Hovedfunksjon

 Ha det faglige utviklingsansvaret for forretningsområdene installasjon og service

 

Arbeidsoppgaver

 Initiere, planlegge og gjennomføre forbedringsprosesser i hele organisasjonen i samspill med den øvrige ledelsen

 Bidra i besluttede strukturendringer i organisasjonen

 Lede fast styringsgruppe for store prosjekter i driften

 Kartlegging og analyse av interne arbeidsprosesser og ressursutnyttelse

 Prosjektledelse og forankring av prosedyrer og endringer i organisasjonen

 Utarbeide gode prosjekterings- og prosjektstyringsrutiner

 Strategiutvikling sammen med Direktør Installasjon & Service

 Vurdere behovet for å inngå samarbeidsavtaler og/eller outsource deler av virksomheten.

 Vurdere behovet for nye strategiske allianser

 Ansvarlig for avtaleinngåelse med, og oppfølging av leverandører Vurdere fremtidig kompetansebehov, spesielt i spennet mellom teknisk og IT

 Kompetanseheving og sertifiseringsordninger, i samarbeid med teknologi teamet

 Kvalitets systemer og intern revisjon i samarbeid med kvalitetssjef

 Sikre optimal materialhåndtering i samarbeid med logistikkansvarlig

 

Utdanning

 Teknisk og/eller økonomisk utdannelse minimum på høyskolenivå

Erfaring

 Minimum 5 års erfaring fra prosjektledelse og prosessoptimaliserings- prosesser

 Bakgrunn fra entreprenørvirksomhet, consulting eller lignende

Personlige egenskaper

 Analytisk og strukturert med evne til å se helhet og sammenheng

 Selvstendig og selvgående med sterk gjennomføringsevne

 Personlig tyngde og integritet

 Kommuniserer godt på alle nivåer

 

Språk

 Norsk og engelsk

For ytterligere informasjon kan du se en fullstendig utlysning på www.de4.no Du kan også kontakte Anne Rosenvinge mobil 908 49 743 eller Esten Solberg

mobil 932 52 511 i De4 Search & Consulting. Send din søknad snarest til esten.solberg@de4.no

Vis flere stillinger: