Maxbo vil ha mer i kurven

Kommende helg arrangerer Løvenskiold Handel AS messe for egne kjeder, samarbeidende kjeder og kunder på Norges Varemesse i Lillestrøm.

Messen disponerer nærmere 8.000 m2 utstillingsareal. I løpet av tre dager vil over 1.500 personer ha deltatt på bransjens største lukkede fagmesse.

Fredag 8. januar er det proffkunden som kommer til Maxbo Proff Fagtreff. Her er det påmeldt nærmere 550 proffkunder som kommer for faglig input fra 40 av kjedens proffrelaterte leverandører. Kundene er inndelt i grupper og blir ”styrt” rundt hos leverandørene med tidsstyring. Totalt vil det i løpet av denne messedagen være nesten 700 proffkunder, varehus- og leverandør-representanter i aktivitet.

Åpningstid fredag er 9.30-17.30. Etter det faglige arrangeres det festmiddag for kunder og leverandører.

Lørdag 9. og søndag 10. januar er det forhandlere som skal møte leverandørene og få presentert produktnytt, sesongnyheter, kampanjer m.m. Disse dagene er 120 leverandører med totalt 330 leverandør-representanter til stede for å presentere seg og sine produkter.

Lørdag er åpningstidene på Løvenskioldmessen 9.30-17.00 og søndag 10-16.

Varehus og butikker tilknyttet Maxbo, Maxbo Stormarked, Maxbo Proff og Malia, samt frittstående kunder av Løvenskiold Handel, deltar i arrangementet. Totalt er mer enn 400 aktive og engasjerte butikk- og varehusrepresentanter til stede disse to messedagene.

– Løvenskioldmessen er først og fremst en innkjøpsmesse med fokus på leverandører, produkter og salg. Overordnet for dette ligger det en klar målsetting fra Løvenskiold Handel om å samarbeide med bransjens beste leverandører. Selskapets kjedekonsepter har uttalte mål om å skape enkle og gode handleopplevelser for våre kunder, hvor mersalg og økt produktkompetanse for selgere og kunder er spesielt viktige områder, forteller markedsdirektør Tina Karp i Løvenskiold Handel som opplyser at ”Mer i kurven!” er det overbyggende temaet for messen.