Citroën lanserer Berlingo Proff Office

Citroën Berlingo, Jumpy og Jumper leveres med komplette utstyrspakker uten tillegg i pris basert på de ønsker og behov kunden har.

Dette tilleggsutstyret inkluderer blant annet ESP, Bluetooth, sentrallås, vindu i varerom, tre seter foran m.m. Mini-PC og Mobilt Bredbånd inkludert

Citroën er blant markedslederne av mindre varebiler i det norske markedet. Som et ledd i å forsterke posisjonen i markedet, tar Citroën nå enda et skritt videre og lanserer konseptet Berlingo Proff Office i et eksklusivt og nyskapende samarbeid med Telenor og MobilData.

Ved kjøp av en Berlingo Proff Officemodell, får kunden en mini-PC med innebygget Mobilt Bredbånd med på kjøpet. Med en PC koblet til internett, blir arbeidsbilen et komplett kontor og arbeidsdagen mer effektiv og man vil alltid være på nett med kundene sine.

Bredbåndstjenesten, som gir fri bruk av Mobilt Bredbånd i 12 måneder, leveres av Telenor, mens MobilData er samarbeidspartner når det gjelder levering av og brukerstøtte for PC’ene.

Et nyskapende konsept

Å tilby biler som inkluderer mobile utstyrspakker er nytt for Citroën. Selv om stadig flere biler fremstår som rene datamaskiner der alt er innebygget og integrert, var steget inn i kommunikasjonsverdenen ukjent terreng. Det trengtes derfor erfarne samarbeidspartnere for konseptet, og kombinasjonen med Telenor og deres forhandlerkjede MobilData, er en perfekt kobling.

- Lykkes vi med denne aktiviteten, skal vi ikke se bort i fra at vi kan gjøre flere spennende aktiviteter sammen med Citroën, sier Terje Larsen og Jan-Kaare Moskaug i Telenor Business.

- Dette er et godt eksempel på en ny og spennende aktivitetsform som vi forventer å se mye mer av i tiden fremover.

Kampanjestart

Berlingo Proff Office-kampanjen starter 15. oktober, og går ut året. Kampanjen vil blant annet markedsføres via radio- og avisannonser. Telenor og MobilData vil også være tilstede på flere av de lokale aktivitetene som vil foregå hos Citroëns forhandlere utover høsten.