Bravida best i kundefornøydhet

Hewlett-Packard (HP) gjennomfører hvert kvartal en kundeundersøkelse for utførte garantireparasjoner på datautstyr, en såkalt Customer Satisfaction Index (CSI). Bravida har for 3. kvartal 2002 oppnådd en CSI på hele 91 prosent, den høyeste noensinne i Europa.

Undersøkelsen er utført av HP som telefonintervjuer kunder som har fått utført oppdrag i perioden. Indeksen gir svar på hvordan kundene har opplevd Bravida og HP i forbindelse med reparasjonen, bruk av tid, tilgjengelighet til teknisk organisasjon, kompetansenivå, profesjonalitet og hvordan tilbakemelding til kundene er ivaretatt. - Vi i HP, Service Channels & Warranty, er svært fornøyd med den fokus Bravida har på kundefornøydhet. Det å ha hele 91 prosent svært godt fornøyde kunder er meget imponerende, sier Rune Førsund, Service Account Manager i Hewlett-Packard Norge AS. - Prestasjonen viser at vi lykkes med tjenester som bidrar til å realisere vår forretningsidé ved å skape merverdi for våre kunder, sier Jon Aune, direktør i Bravida Nord AS.