Fra Oslotrikken til Mesterhus

Anita Kiil (35) har takket ja til jobben som markedssjef i Mesterhus Norge. Kiil har gjort seg bemerket gjennom sitt arbeid for å markedsorientere Oslotrikken.

Fra 1. september vil hun være på plass hos Norges største boligbygger. Hun etterfølger Liv Carlsen som hadde en kort opptreden i boligkjeden. - Med en klar ambisjon om å videreutvikle Mesterhus til Norges sterkeste merkevare inne byggebransjen, må kompetanse og nytenkning rustes opp parallelt med utvikling av nye konsepter for å sikre vekst i årene som kommer. Kiil har gjennom sitt arbeid i Trikkeselskapet markert seg som en leder med både visjoner, ambisjon og gjennomføringskraft. Vi gleder oss til den styrkingen kompetansen hennes vil representere i Norges største husbyggerkjede, sier kjedeleder Arve Solheim i Mestergruppen. Kiil kommer til Mesterhus fra stillingen som markedssjef i Oslotrikken, og har gjort seg bemerket i kollektivbransjen gjennom de resultatene hun har skapt for trikken. Hennes høye ambisjonsnivå og kompetanse innen merkevare, - produkt og markedsutvikling har bidratt til en kraftig økning i antall trikkereisende, kundetilfredshet og omdømme. Visjoner og høye ambisjoner tenner meg. Det var derfor umulig å takke nei til den utfordringen Mesterhus står ovenfor på markedssiden. Mesterhus er ikke bare Norges største boligbygger, men satser også sterkt på bruk av IT teknologi blant byggmesterbedriftene samt nye energieffektive og miljøvennlige huskonsepter som viser at de er fremtidsrettet, sier Kiil.