Senior Kundeansvarlig

Skanska er et av verdens ledende eiendomsutvikler og entreprenørkonsern. Vi har ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekter i offentlig-privat samarbeid. Konsernet har i dag ca. 34 000 ansatte i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.

Skanska Eiendomsutvikling er et heleid datterselskap av Skanska Norge. Vi er en boligutvikler som utvikler miljøvennlige kvalitetsprosjekter i de største byene i Norge.

FirmaSkanska Eiendomsutvikling
FylkeOslo
Søknadsfrist05.04.2021

Vi søker nå etter en Senior Kundeansvarlig som vil bidra med å nå vårt mål om å være anerkjent i markedet som en kunde- og markedsorientert boligutvikler.

Vi har som mål å gi alle våre kunder den beste og mest effektive opplevelse av å kjøpe bolig av oss. Prosessen fra kjøp til overtagelse og gjennom ettermarked skal være en sømløs og serviceorientert prosess som imøtekommer kjøpers krav og forventinger. Gjennom vårt endringsprosjekt den «Digitale kundereisen» har vi implementert nye digitale verktøy som skal bidra til en effektiv og moderne kundeopplevelse. Som Senior Kundeansvarlig har du ansvar for å koordinere, utvikle og videreutvikle rutiner og prosesser sammen med øvrige kundeansvarlige og følge opp at dette blir implementert og iverksatt i våre prosjekter.

Dine muligheter hos oss:

  • Systemansvar for de til enhver gjeldene digitale systemer som brukes i rollen som kundeansvarlig
  • Ansvarlig for koordinering av KTI undersøkelser og samarbeidet med vår leverandør, samt bidra til at erfaringer fra KTI undersøkelsene blir behandlet og derigjennom forbedre selskapets kundeprosesser
  • Senior kundeansvarlig er ansvarlig for selskapets deltagelse i div. markedsundersøkelser/studier, presentasjon av resultater fra undersøkelsene til resten av organisasjonen og implementering og forbedring av kundeprosesser på bakgrunn av resultater fra dette arbeidet.
  • En inkluderende arbeidsplass med godt arbeidsmiljø

Du har:

  • Relevant utdanning (minimum 3 års høyskoleutdanning) ihht rollens formål og ansvar som innebærer forhandlingsteknikk, operasjonell prosess- og serviceledelse, tjenesteutvikling og digital forretningsforståelse.
  • God kunnskap og interesse for IT-systemer og digitale verktøy - gjerne web-baserte portaler
  • Dokumentert erfaring fra kundearbeid (privatmarked)
  • Erfaring fra service

Du er/har:

  • Serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Strukturert, har god gjennomføringsevne og samtidig åpen for endringer
  • God presentasjonsteknikk og utmerkede kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
  • Relasjonsbygger og en god lagspiller
  • Nysgjerrig og lærevillig
  • Interesse for boligutvikling

Er du fremoverlent, strukturert, og en serviceorientert lagspiller som gjennomfører, og føler at dette treffer deg? Da tror vi du passer hos oss, og imøteser gjerne din søknad!

Stillingen rapporterer til Markedsdirektør Daniel Bjørn, som kan kontaktes på telefon 926 95 090 ved spørsmål.

Søknadsfrist: 05. April 2021

Søk stilling

Vis flere stillinger: