Vi søker en entusiastisk og ansvarlig person med god kjennskap til byggtekniske fag i en spennende og selvstendig stilling.
Sentrale arbeidsoppgaver vil være:
- Befaringer av innmeldte reklamasjonssaker fra kundene (boligeiere og byggherrer)
- Følge opp servicekonsulentene.
- Reklamasjonsbehandling (Superoffice)
- Kontakt med kunder og leverandører
- Delta i møter med kunder og leverandører
- Gjøre innkjøp i forbindelse med reklamasjonsarbeider.
- Planlegge, forberede, koordinere og tilrettelegge arbeidet for effektiv ressursbruk
- Følge opp at alle reklamasjonsoppdrag som har blitt tildelt, blir fulgt opp på best mulig måte både faglig og innen angitt tidsfrist
- Medvirke til at resten av organisasjonen underveis oppdateres med de erfaringer som gjøres med tekniske detaljer og løsninger på produktene. Målet er at feil og mangler ikke gjentas
- Fakturabehandling
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper
- God kunnskap innen byggtekniske fag, det er ønskelig med fag-/svennebrev
- Kjennskap til TEK og bustadoppføringslova
- IT-ferdigheter
- Selvstendig og selvdreven
- Gode samarbeidsevner
- Kundeorientert
- Kvalitets- løsnings- og resultatorientert
- Gode kommunikasjonsevner (muntlig og skriftlig), norsk og engelsk
- Stå på vilje
- Strukturert
- Etterrettelig
Den rette person for oss er utadvendt, synes det er interessant og gøy å jobbe med mennesker og har evne til å skape en arbeidsplass hvor miljøet er preget av stå på vilje, ryddighet, samhold og entusiasme.
Vi tilbyr:
- En sterk firmakultur med fokus på kulturbygging gjennom samlinger og kurs
- Kompetente og resultatorienterte kollegaer i et godt arbeidsmiljø
- Utvikling og kurs på intern skole
- Muligheter for personlig utvikling så vel som utvikling av en av Norges mest spennende entreprenører
- Muligheter for medeierskap
- Konkurransedyktige betingelser, bonusordning og gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Et sted du vil trives
Kontaktperson:
Anita Hasselgreen
Leder garanti og reklamasjoner
anita.hasselgreen@betonmast.no
473 08 201