Administrativ medarbeider

Med nesten 200 års erfaring er Mesta Norges ledende entreprenørkonsern innen drift og vedlikehold av vei. I tillegg sitter vi på lang erfaring og spisskompetanse innen anlegg, spesialproduksjon og elektro. Mesta utfører anleggs- og vedlikeholdsoppdrag for statlige, kommunale og private kunder over hele landet.

FirmaMesta
FylkeNordland
StedFauske eller Bodø
Søknadsfrist15.12.2020

I Mesta har vi et felles mål, og det er å sørge for at folk kommer trygt fram, 24 timer i døgnet, i hele Norge. Vår driftskontrakt i Salten søker nå etter en administrativ medarbeider. Stillingen er et vikariat på et år, men kan lede til fast ansettelse.

Hvem er vår nye administrative medarbeider? 

Vi er ikke så opptatt av hvilken utdannelse du har, det viktigste for oss er at du er en ja-person som liker å ha mange forskjellige oppgaver. Du må være mer strukturert enn folk flest, vi trenger nemlig din hjelp til å holde orden og oversikt. En del av arbeidsoppgavene dine handler om regnskap og fakturering, så det er positivt hvis du allerede har jobbet med dette - hvis ikke vil vi gi deg opplæringen du trenger.

Som administrativ medarbeider vil du bistå prosjektleder med den daglige driften. Dette innebærer arbeidsoppgaver som:

  • Godkjenning av inngående faktura og fakturering
  • Kontroll av arbeid og oppgjør mot underleverandører
  • Klargjøring av dokumentasjon til byggemøter og oppfølging av andre dokumentasjonskrav
  • Rapportering internt og eksternt
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumenter til kontraktens kvalitetsplaner
  • Administrativ støtte til ansatte på kontrakten
  • Oppfølging og administrativ støtte til underentreprenører
  • Bestilling og innkjøp av diverse rekvisita
  • Planlegge og organisere det administrative arbeidet på kontrakten

Du velge mellom kontorsted på Fauske eller i Bodø (Vikan).

Hvorfor skal du jobbe i Mesta?

Du blir en del av et velfungerende team som sammen jobber sammen mot et felles team. Hos oss får du konkurransedyktig lønn og svært gode pensjons- og forsikringsordninger. Som administrativ medarbeider vil du bli en viktig brikke i et arbeidet med å holde infrastrukturen i gang; et samfunnskritisk oppdrag.

Hvordan søker?

Dersom du etter å ha lest denne annonsen tenker at dette høres ut som den perfekte jobben for meg, da vil vi at du søker på stillingen hos oss så snart som mulig!

For å søke laster du opp din CV og svarer på noen spørsmål som er relevant for stillingen. Du skal ikke laste opp noe søknadsbrev.

Søknadsfrist 15.12. Ønsket oppstart er i januar. 

For å være aktuell for denne stillingen må du ha førerkort klasse B og disponere egen bil.

Kontaktperson

Gustav Thomas Lundstrøm

Prosjektsjef

Telefon 953 03 385

Søk stilling

Vis flere stillinger: