Firma | Stema Rådgivning |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 22.11.2020 |
Stema er et uavhengig konsulentfirma med spisskompetanse innen ledelse av byggeprosjekter. Vi har lang erfaring og jobber med noen av landets største og viktigste prosjekter.
For å styrke vår posisjon ytterligere søker Stema etter en regionleder for hele Østlandet. Den vi ser etter må ha lidenskap for byggeprosjekter og stor interesse for mennesker; medarbeidere og oppdragsgivere. Dette er en nyopprettet stilling med betydelig ansvar og store utviklingsmuligheter. Viktige oppgaver vil være å jobbe langsiktig med utvikling av regionen og vår kundeportefølje, samt å følge opp nåværende oppdragsgivere og etablere nye relasjoner.
I regionen jobber det ca 60 prosjekt- og byggeledere, inkludert 5-6 gruppeledere. Som regionleder skal du sørge for at regionen ledes og utvikles i tett samarbeid med gruppeledere, resten av ledergruppen og med våre oppdragsgivere og samarbeidspartnere.
Stema inngår i divisjon Forvaltning og rådgivning i OBOS-konsernet, med både mor-, søster og datterselskap som leverer prosjektadministrative tjenester. I tillegg har Stema et datterselskap med 20 medarbeidere.
Som Regionleder Østlandet vil du ha store muligheter for profesjonell og personlig utvikling, i et dynamisk miljø, med et flatt forretningshierarki der hver ansatt er en viktig del av det store bildet.
Regionleder Østlandet
Vi kan tilby:
- En attraktiv og viktig lederrolle, hvor du inngår som del av ledergruppen i selskapet
- En lederrolle med fokus på kommersiell suksess, gjennom relasjonsbygging eksternt og internt
- Store utviklingsmuligheter både for deg personlig, faglig og for selskapet som helhet
- Spennende prosjekter og oppdragsgivere
- Et svært godt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
Ansvar:
- Lede regionen til å nå mål og skape verdier på kort og lang sikt
- Overordnet ansvar for prosjekter og oppdragsgivere i regionen. Oppfølging av nåværende oppdragsgivere, og oppsøkende markedsarbeid mot potensielle nye oppdragsgivere.
- Ansettelser, kompetansebygging og personalansvar for regionen, med direkte personalansvar for gruppelederne. Rekruttering i regionen vil være en viktig oppgave.
- Utvikling av deg selv og dine medarbeidere
- Aktiv bidragsyter i ledergruppen, og i andre deler av selskapet
Kvalifikasjoner:
For å kunne trives og skape suksess i denne rollen ser vi for oss at du har:
- Svært god kunnskap fra bygg- og eiendomsbransjen · Fartstid fra prosjektadministrasjon, rådgivende ingeniør, entreprenør eller byggherre
- Høyere teknisk og/eller økonomisk utdannelse. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse.
- Salgserfaring med positive og godt dokumenterte resultater, f.eks. oppnådd vekst
- Et utstrakt nettverk i bygg- og eiendomsbransjen og er god på å bygge relasjoner
- Erfaring med å lede og utvikle medarbeidere
- Svært gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig
Egenskaper:
Du kan gjennom solid dokumentasjon og referanser vise at du er:
- En motiverende og tillitsskapende leder
- Fremoverlent, med svært gode evner til å skape entusiasme og engasjement om tydelige mål
- En kommersiell og resultatorientert selger
- God til å samarbeide med alle nivåer
- En relasjons- og nettverksbygger
Arbeidssted vil være i Oslo, i flotte og moderne lokaler på hovedkontoret øverst i kvadraturen.
Stillingen rapporterer til daglig leder i Stema.
Kontakt:
Daglig leder Eivind Thoresen Skarpaas, tlf 913 94 967.
Send søknad til Administrasjonssjef/HR-leder Ingun Brunborg, ib@stema-r.no
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Stema Rådgivning
- Fylke Oslo