Administrasjonskoordinator - Prosjektområde Vest

Veidekke er en av Skandinavias største entreprenører og eiendomsutviklere. Selskapet utfører alle typer bygg- og anleggsoppdrag, utvikler boligprosjekter, vedlikeholder veier og produserer asfalt, pukk og grus. Involvering og lokalkunnskap kjennetegner virksomheten. Omsetningen er om lag 39 milliarder kroner, og halvparten av de 8 600 medarbeiderne eier aksjer i selskapet. Veidekke er notert på Oslo Børs, og har siden starten i 1936 alltid gått med overskudd. 

«Veidekke – lokalt nærvær, skandinavisk styrke»

Stillingen inngår i Veidekke Industri AS, som er Norges største asfaltentreprenør og Norges nest største produsent av pukk og grus. I tillegg har selskapet betydelig aktivitet innen drift og vedlikehold av det offentlige veinettet i hele landet. Veidekke Industri AS har ca. 1 100 ansatte og omsetter for NOK 5,2 milliarder (2019).

FirmaVeidekke Industri
FylkeVestland, Møre og Romsdal
StedFørde eller Valldal
Søknadsfrist21.06.2020

Har du det som skal til?

Vi søker en pro-aktiv og selvgående administrasjonskoordinator til våre driftskontrakter innen veivedlikehold i Prosjektområde Vest. Prosjektområdet består pr. i dag av prosjekter i disse områdene: Sunnfjord, Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre.

Du vil primært gi prosjektstøtte til våre prosjekter i Sunnfjord og på Sunnmøre. Arbeidet vil hovedsakelig utføres fra ett av våre kontor; enten fra vårt kontor i Valldal eller vårt kontor i Førde. Andre kontorplasseringer kan vi eventuelt diskutere med deg. Det må påregnes noe reisevirksomhet.

Arbeidsoppgaver 

Din viktigste oppgave er å være ansvarlig for kontordrift, være administrativ støtte for lederne i driftskontraktene samt gjennomføre og koordinere følgende oppgaver:

  • HMS - oppfølging, rapportering og praktisk gjennomføring av HMS arbeid
  • Kvalitetsarbeid – utarbeidelse av planer og vedlikehold av disse
  • Avvikshåndtering – rapportering og oppfølging
  • Bistå med opplæring innen HMS og kvalitetsarbeid
  • Fakturering
  • Bistå med økonomirapportering
  • Håndtering av dokumentasjon
  • Bistå leder med enkel personal- og lønnsadministrasjon

Du vil rapportere til prosjektsjef som er leder for prosjektområdet.

Kvalifikasjoner

Det er ønskelig at du har relevant utdannelse fra høyskole. Lang relevant erfaring kan vektlegges på linje med utdannelse. Det er positivt med relevant arbeidserfaring, gjerne også fra HMS og kvalitetsarbeid.

Du kommuniserer godt med andre, både muntlig og skriftlig, og du er god til å bruke IT-verktøy i arbeidshverdagen.

Profil

Vi ser etter deg som er genuint serviceinnstilt. Du har god ordenssans og ryddig arbeidsmetodikk. Videre trives og drives du av å ha mange pågående oppgaver, er løsningsorientert og har stor arbeidskapasitet og arbeidsglede. Har du i tillegg eierskap til dine oppgaver og gode samarbeidsevner vil du passe godt inn hos oss.

Like viktig som ditt fokus på service, er at du hele tiden arbeider for at alle skal komme hjem like hele som da de kom på jobb.

Veidekkes verdier: Profesjonell - Redelig – Entusiastisk – Grensesprengende er viktige for oss, så det er det av betydning at du også kan stå for disse.

Vi tilbyr

En spennende stilling i et solid konsern med gode muligheter for utvikling i stillingen.

Vi har også gode pensjons- og forsikringsordninger, og du vil få mulighet til å eie egen bedrift sammen med dine kollegaer. I dag eier omtrent halvparten av ansatte i Veidekke ca. 15 % av aksjene i selskapet, noe som er ganske unikt for store selskaper i Norge.

Kontaktpersoner:

Kristen Bruset

950 60 568

Freddy Hanssen

979 70 030

Søk stilling

Vis flere stillinger: