Prosjektleder for oppdrag innen Samferdsel

OPAK er rådgiveren som ikke er opptatt av hvor store vi kan bli, men hvor gode vi skal bli.

Vi vet at våre råd har stor betydning. Derfor strekker vi oss alltid for å sikre at leveransen til kunden er den aller beste, en holdning som er grunnleggende i OPAKs kultur. I OPAK går vi aldri på akkord med egen faglighet. Vi viser igjen og igjen at vi leverer kvalitet. Det gir oss rom til å velge blant de mest spennende oppdragene. I kunderelasjonene våre, de store og de små, skapes det ekte engasjement fordi vi brenner for arbeidet vårt.

Vi tror at medarbeidere som føler seg faglig trygge blir de stødigste rådgiverne. For å skape et solid miljø for vekst og læring følges alle medarbeidere tett opp. Gjennom å satse på deres utvikling kan vi skryte av en kvalitetskultur som forplanter seg i alt vi gjør. Hjelpsomhetskulturen vår premierer spisse ører fremfor spisse albuer, og gjør tverrfaglighet mulig i praksis. Slik får hver eneste medarbeider mulighet til å bli den beste versjonen av seg selv på arbeidsplassen.

Vi ligger i front fordi vi tenker langsiktig og utover oss selv. Med vår kompetanse og løfteevne har vi en plikt til å gi videre der vi kan.

OPAK har like store planer for de neste 50 årene – som resultater fra de forrige 50.

OPAK. Med engasjerte rådgivere i front.

FirmaOPAK
FylkeOslo
Søknadsfrist11.08.2020

Vi søker faglig engasjerte prosjektledere til oppdrag innen samferdsel

For å imøtekomme økende oppdragsmengde og styrke vår posisjon har vi nå etablert en egen avdeling for samferdsel for Oslo og Østlandsområdet. Vi søker i den sammenheng dyktige og erfarne prosjektledere med bakgrunn innen anlegg og samferdsel til ledelse av oppdrag hos større offentlige etater, fylkeskommuner og kommuner. Du vil også få være med på å bygge opp og utvikle en nyopprettet avdeling.

Arbeidsoppgaver:

Prosjektledelse, prosjekteringsledelse, prosjektstyring, kontraktsrådgivning for samferdselsprosjekter

Utdannelse og arbeidserfaring:

  • Master/sivilingeniør/ingeniør eller tilsvarende innen relevante fagområder
  • Minimum 10 års erfaring fra prosjektledelse hos byggherre, rådgiver eller entreprenør
  • God erfaring fra planlegging og gjennomføring av gate-, vei-, sporvei-/jernbaneprosjekter
  • God kjennskap til relevante kontraktstandarder (NS, NTK) og regelverk for offentlige anskaffelser
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk er en forutsetning

Egenskaper:

Vi søker prosjektledere som liker å utfordre markedet i jakten på flere interessante oppdrag. For å lykkes i rollen må du være engasjert, strukturert og ansvarsbevisst, og du fremstår med faglig trygghet. Du har gode kommunikasjonsevner og evne til å skape et godt samarbeid med både kollegaer, oppdragsgivere og andre relevante aktører.

Vi kan tilby:

  • Konkurransedyktige lønns- og arbeidsbetingelser
  • Godt arbeidsmiljø, faglig utvikling og tett oppfølging
  • 5 ukers ferie i tillegg til fri i påsken og romjulen
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Søknadsinformasjon:

Experis AS samarbeider med OPAK AS i rekrutteringsprosessen og håndterer alle henvendelser på vegne av dem. Registrer din CV og søk på stillingen med søknadstekst på www.experis.no

Søknadsfrist: Snarest og senest 11. august 2020. Vi intervjuer fortløpende
Arbeidssted: Skøyen
Tiltredelse: Etter avtale
Kontraktsform: Fast ansettelse

For ytterligere spørsmål om stillingen eller prosessen, kontakt Experis AS ved; Sidsel Jun Gausen, mobil: +47 90 14 17 81 / Sidsel.Jun.Gausen@no.experis.com eller
Steinar Instefjord, mobil: +47 94 85 72 02 / Steinar.Instefjord@no.experis.com

Avdelingsleder Marit Liv Solbjørg, +47 95 83 58 31, marit-liv.solbjorg@opak.no

Søk stilling

Vis flere stillinger: