HMS/KS-ansvarlig

Brevik AS er et allsidig maskinentreprenørfirma lokalisert i Lier kommune i Viken. Vi har over 40 års erfaring innen grunnarbeid og stor stolthet til faget. Vi er et selskap i vekst og har i dag 21 ansatte. I 2019 omsatte vi for ca. 100 millioner kroner. Vi utfører alle typer grunnarbeider for boliger, næringsbygg, vei, vann- og avløpsanlegg for private og offentlig byggherre. Det viktigste for oss er at kunden er fornøyd og opplever en ryddig og effektiv prosess, med gode løsninger og høy kvalitet på vårt arbeid.

FirmaBrevik
FylkeViken
StedLierskogen
Søknadsfrist15.06.2020

Vi er et selskap i vekst med økende oppdragsmengde, og setter HMS og kvalitet høyt på agendaen. Vi søker derfor til en nyopprettet fulltidsstilling, HMS/KS-ansvarlig.

HMS/KS-ansvarlig vil ha følgende arbeidsoppgaver, i tillegg til i stor grad å kunne påvirke egne oppgaver og ansvarsområder:

  • Koordinere HMS/KS-arbeidet i prosjekter, følge opp og sammenstille dokumentasjon
  • Koordinere og delta i vernerunder
  • Utarbeide prosedyrer og styrende dokumenter for alle prosjektfaser
  • Koordinere HMS/KS-arbeidet i bedriften samt være rådgiver for anleggsleder/prosjektleder og fagarbeidere
  • Ansvarlig for utarbeidelse og vedlikehold av HMS- og KS-planer
  • Planlegge, utføre og følge opp arbeidsoppgaver som er pålagt etter forskrifter, regelverk og byggherre
  • Organisere, lede, dokumentere og følge opp bedriftens interne HMS- og kvalitetsrevisjoner
  • Ansvarlig for avvikshåndtering, rapportering, og oppfølging
  • Planlegge og utføre HMS/KS-opplæring av egne ansatte og innleide
  • Bidra i arbeidet med rutiner og løpende kvalitetssikring av leverandører
  • Bidra i arbeidet med FDV-dokumentasjon i prosjekter

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høyskole eller universitet. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring fra HMS/KS-arbeid i entreprenørbransjen, gjerne innen anlegg/grunnarbeider er en fordel
  • Gode datakunnskaper
  • Gode muntlig og skriftlig norskkunnskaper, en fordel også på engelsk

Ønskede personlig egenskaper:

  • Strukturert og ryddig
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Selvstendig og initiativrik
  • Løsningsorientert og tar ansvar for å oppnå gode resultater

Vi tilbyr:

  • Spennende faglige utfordringer i et selskap i vekst
  • Meget gode muligheter for å forme egne arbeidsoppgaver og ansvarsområde
  • Positivt og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig betingelser

Arbeidssted vil være i våre kontorlokaler på Lierskogen (rett ved E18) samt oppfølging ute på våre prosjekter i områdene Drammen, Lier, Asker, Bærum & Oslo.

Søknadsfrist snarest og innen 15. juni.

Søknad med CV og annen relevant dokumentasjon sendes: mari@kabrevik.no

Har du spørsmål, kontakt kontorleder: Mari Wøien Gilhuus, mobil 90961387.

Vis flere stillinger: