Daglig leder

Byggmester Valde AS ble etablert i 1966 og vi har gjennom nøktern drift og høy kvalitet på våre tjenester gradvis vokst i størrelse og omsetning. I dag er vi ca. 30 ansatte og er en velkjent byggmesterbedrift i Bergen og omegn. Blant våre ansatte har vi i dag en byggingeniør, 2 byggmestere og 14 stk. med fagbrev. Vi påtar oss alle typer oppdrag, mot private, profesjonelle og det offentlige markedet. Mange av våre oppdrag kommer etter anbudsrunder, hvor både pris og tekniske helhetsløsninger er avgjørende. Men vi blir også foretrukket etter anbefalinger av fornøyde kunder. Det er et godt skussmål på at vi har lykkes i å skape stor tillit i markedet! Vi er medlem i Norges Byggmesterforbund og Bergen Byggmesterlaug. Som en av få bedrifter i bransjen er vi medlem i NHO og har fremforhandlet tariffavtale for våre ansatte.

FirmaByggmester Valde
FylkeVestland
StedRådal
Søknadsfrist01.04.2020

Blir du vår nye Daglige leder?

Som daglig leder hos Byggmester Valde, vil du fylle mange ulike og spennende roller i selskapet. Vi ønsker oss en person som er strukturert, nøyaktig og som har høy gjennomføringevne. Dine analytiske evner er sterke og du er god på økonomistyring. Du må trives med å være tett på dine medarbeidere, være opptatt av deres arbeids hverdag og legge til rette for at hver enkelt skal få utvikle sine ferdigheter.

Vi er et selskap bestående av forskjellige avdelinger med ulik kompetanse. Det er derfor viktig at du er en god lagspiller, som sørger for at alle trekker i samme retning, slik at man sammen oppnår selskapets mål. Den rette kandidaten er en person som trives i en hektisk, men forutsigbar hverdag. Du har godt humør og glimt i øyet, er en inspirerende leder, som får dine kolleger til å yte det lille ekstra. I prosjekter vil vår nye leder jobbe tett med byggmestere og baser. Videre vil du være en viktig bidragsyter med hensyn til å innhente nye prosjekter, både gjennom kontakt med eksisterende kunder og gjennom å identifisere nye byggeprosjekter i regionen.

Vi ønsker at du er god på å gjennomføre forhandlings- og kontraktsmøter. Daglig økonomistyring, i tett samarbeid med regnskapsavdelingen, vil være blant dine aller viktigste oppgaver. Vi ser etter deg som er god på offentlig regelverk og juridiske lover knyttet til virksomheten. Du må også ha gode IT-kunnskaper.

Vi håper å få en "sulten" daglig leder, som vil være med på å forme sin egen stilling.

For ytterlige informasjon, kontakt våre rådgivere i Dfind: Torhild Håvardstun, telefon 400 21 552 eller Bjørn Dahl, telefon 970 58 901.

Søk stilling

Vis flere stillinger: