Rådgiver - Innkjøpsverktøy med supportansvar

Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern. Vi har ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekter i offentlig-privat samarbeid. Konsernet har i dag ca. 38000 ansatte i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.

FirmaSkanska Norge
FylkeOslo
Søknadsfrist01.03.2020

Er du vår nye innkjøpskollega?

Skanska Norge er ett av landets største entreprenørkonsern. I dagens markedssituasjon, preget av økt konkurranse om store komplekse prosjekt, blir innkjøpsrollen stadig viktigere. Profesjonelle anskaffelser når det gjelder kategorikompetanse, deling av beste praksis og bruk av nasjonale og internasjonale leverandøravtaler, skaper betydelig merverdi for Skanska og bidrar til å øke vårt konkurransefortrinn.

Innkjøp har et meget høyt ledelsesfokus i Skanska Norge. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle denne funksjonen for å stå sterkere i anbudskonkurranser, bidra til videre lønnsomhet og til å redusere risiko.

Ditt ansvar:

  • Innkjøpssupport for interne brukere (prosjektmedarbeidere og innkjøpere)
  • Erfaring fra drift og vedlikehold av innkjøpsløsninger er en fordel
  • God kunnskap om Microsoft online løsninger
  • Kontaktperson for systemleverandører

Dine kvalifikasjoner:

  • Fortrinnsvis IT bachlor og/eller relevant erfaring fra arbeid med innkjøpsverktøy
  • God faglig og/eller tverrfaglig forståelse for innkjøpsløsninger
  • Analytisk, endringsvillig med stor gjennomføringskraft
  • Strukturert og faglig engasjert, gjerne med prosjektledererfaring
  • Dyktig på å bygge gode interne relasjoner
  • Vilje til å ta i et tak ekstra når det trengs

Stillingen rapporterer til leder for innkjøpsutvikling og støtte, Alan Andersen som kan kontaktes på telefon 458 69 246 ved spørsmål.

Søknadsfrist 1. mars 2020

Søk stilling

Vis flere stillinger: