Kommunikasjons- og markedskonsulent

Bravida er Nordens ledende leverandør av service- og installasjonstjenester. Vi tilbyr spesialkompetanse innen teknikkområdene elektro, rør og ventilasjon. På disse teknikkområdene kan vi ta ansvar for hele installasjonsprosessen, fra design og prosjektering til installasjon og service. Bravida tilbyr også tjenester innenfor spesialområder som sikkerhet, sprinkleranlegg, kjøling, elkraft og teknisk bygningsdrift.

Vi kombinerer det store selskapets ressurser med den lokale bedriftens fleksibilitet og nærvær. Totalt har Bravida over 11 000 medarbeidere, i Sverige, Norge, Danmark og Finland. I Norge har Bravida over 60 avdelinger og over 3000 ansatte. Vår ambisjon er å være en fremtidsrettet bedrift som leder an og bidrar til å videreutvikle bransjen. Les mer om oss på våre hjemmesider www.bravida.no.

FirmaBravida
FylkeOslo
Søknadsfrist10.02.2020

Vi søker junior kommunikasjons- og markedskonsulent med digital kompetanse til Bravida!

Ønsker du å jobbe med kommunikasjon for Norges fremste leverandør av tekniske installasjons- og servicetjenester for bygg? Stillingen er variert med gode utviklingsmuligheter, og vil gi deg bred erfaring innenfor mange ulike oppgaver innenfor marked og kommunikasjon.

I stillingen vil du jobbe på et overordnet nivå for hele Bravida, samtidig som du har tett kontakt med våre lokale avdelinger. Du vil ha arbeidssted på vårt hovedkontor i Østre Aker vei 90 i Oslo, sammen med resten av administrasjonen som utgjør ca. 40 personer.

Stillingen som markeds- og kommunikasjonskonsulent inngår i avdeling Marked og kommunikasjon. Avdelingen har tre ansatte, hvorav denne stillingen utgjør den fjerde. Avdelingen har ansvar for intern og ekstern kommunikasjon, felles markedsmateriell, forretningsutvikling innenfor servicesegmentet samt oppkjøp. Stillingen rapporterer til Markedsdirektør.

Arbeidsoppgaver:

  • Kommunikasjon - Eksternt: Pressemeldinger, hjemmesider, nyhetsbrev og sosiale medier. Internt: Intranett, internavis, intern App, kommunikasjon i forbindelse med endringsprosesser
  • Markedsføring: Utarbeidelse av og vedlikehold av markedsføringmateriell, markedsføring i digitale kanaler
  • Deltagelse i kommunikasjonsaspektet i interne prosjekter
  • Annet administrativt arbeide i avdelingen
  • Produksjon av presentasjoner, foto og video

Bravida Norge utgjør den norske virksomheten til det svenske Bravida-konsernet. Flere av oppgavene skjer i samarbeid med informasjonsavdelingen i konsernet.

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper

  • Relevant erfaring eller utdannelse
  • Kjent med bruk av digitale kanaler i markedsføring
  • Interesse for fagområdet og det å uttrykke seg skriftlig
  • Du må være komfortabel med å bruke ulike dataverktøy, gjerne vanlig brukte verktøy innen fagfeltet
  • Du er fleksibel, proaktiv og selvstendig
  • Du lærer fort og har evnen til å jobbe effektivt

Vi ønsker også at du kjenner deg igjen i våre verdier: Forretningsorientert, enkelhet, kompetent og stil.

Derfor skal du jobbe hos oss:

  • Du får jobbe i et selskap med høy aktivitet, korte beslutningsveier og stor takhøyde
  • Gode utviklingsmuligheter i jobben
  • Konkurransedyktige lønns- og personalvilkår
  • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med flere fellesaktiviteter

Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 10.02.2020.

Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss? Følg oss på sosiale medier, eller besøk vår hjemmeside: https://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/

Kontaktpersoner:

Stian Søhoel

Markedsdirektør

+47 900 11 138

stian.sohoel@bravida.no

Søk stilling

Vis flere stillinger: