Firma | Skanska Norge |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 09.02.2020 |
Skanska Norge er ett av landets største entreprenørkonsern, og i vårt "Shared Service" har vi HR-administrasjon og lønn som støtter hele selskapet inklusive datterselskaper. Lønnsteamet består i dag av 5 dyktige medarbeidere med fokus på arbeidsmiljø, samarbeid og profesjonell støtte til hele organisasjonen.
Vi tilbyr:
- I Skanska er du med å bygge for et bedre samfunn, og vil få spennende utfordringer og trivelige kolleger i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern
- Du blir del av ett faglig sterkt kompetansemiljø med store muligheter for egen utvikling.
- En stilling hvor du er en betydelig bidragsyter til effektivisering for økt lønnsomhet for selskapet
- En jobb med stor kontaktflate mot resten av organisasjonen og våre spennende prosjekter
- Selvfølgelig konkurransedyktige betingelser: bl.a. gode pensjons- og forsikringsordninger, mulighet for medeierskap gjennom vårt gunstige aksjeprogram, tilgang på firmahytter og bedriftsidrettslaget Skanska Aktiv med mange ulike aktiviteter.
Ditt ansvar:
- Lønn fra A-Å
- Delta i forbedringsprosjekter
- Fraværsregistrering og oppfølging av NAV - refusjoner
- Rapportering til offentlige myndigheter
- Lederveiledning i lønnsfaglige spørsmål
Om deg:
- Minimum bachelor innen økonomi, regnskap eller tilsvarende
- Noen års arbeidserfaring hvorav 2-3 år med lønn fra A-Å
- Gjerne erfaring fra endringsprosjekter
- Erfaring med UBW/Agresso er en fordel med ingen betingelse
- Du har initiativ og egendrive
- Du jobber systematisk med bunnlinjefokus
- Jobber godt sammen med andre og er opptatt av å dele kunnskap
Føler du at dette treffer deg?
Da tror vi du vil passe godt hos oss, og imøteser gjerne din søknad!
Kontakt lønningssjef Hanne Havreberg på telefon 480 12 738 ved spørsmål.
Søknadsfrist: 9. februar
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Skanska Norge
- Fylke Oslo