Daglig leder

Lohne & Lauritzsen har spesialisert seg innen totalentrepriser for rehabilitering og innredningsarbeid i Oslo-området. Virksomhetens rennomé er bygget på solid erfaring, pålitelighet og kvalitet. Oppdragene blir levert med høy kvalitet til avtalt tid. Prosjektene selskapet tar på seg består hovedsakelig av rehabilitering av privat- og næringseiendom, kontor og restaurant med høy kompleksitet, eksklusivitet og skreddersøm for krevende profesjonelle bestillere.

Lohne & Lauritzsen jobber systematisk og målrettet med helse, miljø og sikkerhet. Selskapet er medlem av Grønt Punkt og er en Miljøfyrtårnbedrift. L&L er pionérer innen miljøvennlig transport og har allerede i Q3 2019 oppnådd målet om 100% utslippsfri intern transport.

Lohne & Lauritzsen inngår i et konsern med totalt 4 selskaper.

FirmaLohne & Lauritzen
FylkeOslo
Søknadsfrist18.11.2019

Lohne & Lauritzsen består i dag av 12 dedikerte ansatte i et hektisk og godt fagmiljø hvor man har det gøy på jobb. Ny daglig leder skal videreutvikle og forsterke dette. Vi ser etter deg som kan skape varige verdier gjennom økt systemverdi og en tydelig strategi som sikrer økonomisk vekst med god lønnsomhet.

Ansvars- og arbeidsoppgaver:

  • Administrativ ledelse med ansvar for å kartlegge selskapets behov og ressurser, samt delegere oppgaver
  • Organisere og styre selskapets ledergruppe og øvrige ansatte
  • Ansvar for selskapets økonomi og administrasjon
  • Inneha HR-funksjon for selskapet
  • Sikre utarbeidelse av strategi og opprettholde denne
  • Strukturere opp selskapet for en økt systemverdi
  • Vurdere mulige digitale løsninger for effektivisering av arbeidsprosesser
  • Vurdere og eventuelt utvikle strategiske allianser
  • Aktiv relasjonsbygging internt og eksternt

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning fra høyskole og/eller universitet, gjerne innen bygg og anlegg
  • Ledererfaring fra bygg, anlegg- eller lignende bransje og kan vise til gode resultater i forbindelse med økonomi og personal
  • Erfaring med å lede flere prosjekter parallelt
  • Solid økonomi-forståelse, med evner til å utnytte potensialet for økonomisk vekst på overordnet- og detaljnivå

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikative egenskaper, uttrykker seg tydelig, er en god lytter, entusiastisk og ærlig
  • Strukturert, evner å ha oversikt og kontroll på flere plan
  • Relasjonsorientert med bevissthet på egne styrker og utfordringer
  • Strategiske og analytiske evner med digital forståelse
  • Tilpasser seg team, bygger lagånd og anerkjenner andres bidrag
  • Fokuserer på kundebehov og -tilfredshet, og setter høye standarder for kvalitet og kvantitet
  • Gir andre en klar retning, delegerer hensiktsmessig og motiverer og dyktiggjør andre
  • Robust, og arbeider effektivt i et hektisk miljø

Ved spørsmål, kontakt rådgiver Assessit:

Øistein Magnussen
Partner
oma@assessit.no
901 06060

Kenneth Ryvoll Klev
Partner
krk@assessit.no
970 64624

Søk stilling

Vis flere stillinger: