Swedoor gir 15.000 kroner til brystkreftsaken etter Bygg Reis Deg

Swedoor (Jeld-Wen Norge) lovte å gi ti kroner til Rosa sløyfe-aksjonen og kampen mot brystkreft for hver gjest som skannet seg inn på Swedoor-standen på årets Bygg Reis Deg. Dørleverandøren valgte å doble donasjonen.

– Vi skulle gi ti kroner per skanning, men nå ønsker vi å doble den i stedet, sier salgssjef Raymond Lyngmo i Swedoor til Byggeindustrien.

Salgssjef Raymond Lyngmo i Swedoor. Foto: Swedoor

Litt over 760 gjester lot seg skanne inn på standen, og en omtrentlig dobling av løftet om 7.600 kroner blir til 15.000 til brystkreftsaken.

– Man må være litt raus. Det går til en god sak, og da er det viktig å bidra. Vi har også fått veldig god respons på opplegget, både fra kundene våre og de ansatte hos oss, sier Lyngmo.

Han konkluderer med at både rosa sløyfe-donasjonen og standen for øvrig var en stor suksess for Swedoor.

– Vi er veldig fornøyde. Vi hadde godt besøk fra messen åpnet til det stengte. Det var bedre i år enn for to år siden, og vi har konkludert at det var tidenes Bygg Reis Deg for oss, sier han.