Innkjøpssjef

Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 4000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon, sparing, bank og eiendomsmegling. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.

FirmaGjensidige
FylkeØstfold
StedGrålum
Søknadsfrist08.09.2019

Er du en naturlig god relasjonsbygger?

I løpet av vår 200 års historie har Gjensidige bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. Vi har som ambisjon å være Nordens mest kundeorienterte skadeforsikringsselskap.

Om jobben

Når skade skjer på bygninger står et landsdekkende nettverk av takstkonsulenter og leverandører klare til å bistå kundene våre. Vårt mål er at disse oppdragene skal gjennomføres med riktig metode, god kvalitet, så raskt som mulig og til riktig pris. Du skal sikre dette nettverket av skadetjenester for førstehjelp, skadesanering og gjenoppbygging - også ved hendelser. Dine oppgaver vil være å følge opp at leverandører og takstkonsulenter leverer i henhold til inngåtte rammeavtaler. Dette gjør du på overordnet nivå. Du er også en ressurs både internt og eksternt til å løse ulike utfordringer i etterlevelsen av rammeavtalen - samt søker muligheter for utvikling av prosesser.

Når vi anbudsutsetter og inngår rammeavtaler vil du inngå i et team.

Ved hendelser (storm, flom m.v.) vil du være en del av vår beredskapsplan.

Du vil være en del av et stort innkjøps - og byggfaglig miljø.

Det må påregnes noe reisevirksomhet, og du må ha førerkort for bil samt disponere eget kjøretøy for tjenestereiser.

Om deg

Du har erfaring med leverandøroppfølging på overordnet nivå, samt erfaring med prosjekter og/eller prosjektledelse.

Du har og erfaring med å lage kravspesifikasjon og gjennomføre forhandlinger av innkjøp/salg med store leverandører og kunder i tillegg

Har du i tillegg fullført høyere relevant utdanning (bachelor/master) så kan dette være jobben for deg.

Du trenger ikke å ha erfaring fra forsikring eller bygg, men vi tror følgende er viktig for å lykkes i rollen:

  • Resultatorientert og selvgående
  • Strukturert og har en strategisk tilnærming med god analytisk og kommersiell forståelse
  • Fleksibel og endringsorientert
  • Relasjonsbygger
  • En naturlig leder/har en lederprofil

Har du gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, også på engelsk, vil du kunne trives hos oss.

Vi legger stor vekt på dine personlige egenskaper, og dette kan veie opp for manglende erfaring.

Vi tilbyr blant annet:

  • En virksomhet som virkelig satser
  • En bransje som er langt mer spennende enn du tror
  • Konkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordning
  • Gode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring samt gode personalrabatter
  • Spennende oppgaver og gode utviklingsmuligheter med læringsarenaer
  • Firmahytter i inn- og utland
  • Aksjespareordning
  • Sommertid
  • Arbeidssted i fine lokaler på Grålum

Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss.

Bli med på vår spennende reise!

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat om stillingen!

Kontaktperson

Per Christian Lygård

Telefon 908 74 926

Søk stilling

Vis flere stillinger: