Bid Manager / Tilbudsjef

Aurstadkonsernet består av morselskapet Aurstad AS som eier selskapene Aurstad Tunnel AS og Aurstad Maskinutleige AS med hovedkontor i Ørsta. Vi er et maskinentreprenørfirma som bygger infrastruktur, veier, tunneler, kraftanlegg, flyplasser og kommunaltekniske anlegg. Markedsområdet vårt er i dag Midt-Norge, men noen prosjekttyper regner vi på i hele Norge. Vår strategi er at vi skal være hovedentreprenør på de prosjektene vi arbeider med, men det hender at vi tar på oss underentrepriser på tunellarbeid. For å kunne gjennomføre store og kompliserte utbyggingsprosjekt, er vi opptatt av å ha motiverte og kompetente ansatte innen flere fagfelt for å få til god prosjektstyring. I tillegg er det i selskapets strategi at vi skal ha en moderne maskinpark og være tidlig ute med å ta i bruk ny teknologi.

”Vi skal være en ansvarlig og innovativ hovedentreprenør, som setter spor både på land, i mennesker og i historien”

For mer informasjon om selskapet se www.aurstad.no

FirmaAurstad
FylkeMøre og Romsdal
StedØrsta
Søknadsfrist23.08.2019

Vi har ambisjoner om å ta på oss store, spennende og viktige anleggsprosjekt i årene som kommer. For at byggherre skal velge oss må vi utarbeide økonomisk og teknisk konkurransedyktige løsningsforslag. Vi søker derfor Bid Manager / Tilbudssjef som vil få hovedansvar for anbudsprosessen og vil få en strategisk viktig rolle for selskapet.

Som ansatt i Aurstad er du kjernen i selskapet og legger grunnlaget for vår suksess. Vi jobber daglig for at våre ansatte skal få mulighet til å jobbe i et godt arbeidsmiljø med høy fagkompetanse. For å tilrettelegge for god helse og trivsel tilbyr vi kursing, treningstilbud, gode bedriftshelsetjenester, god pensjonsordning og konkurransedyktige betingelser.

Stillingen er selvstendig, men vil kreve mye samarbeid med interne ressurser, underleverandører og byggherre. Det er derfor viktig at du, ved siden av fokus på struktur, økonomi og gode løsninger, også fokuserer på god samhandling og å bygge gode relasjoner. Du er fremoverlent med god gjennomføringsevne og klarer å håndtere flere store og små tilbud samtidig. Om du samtidig kan identifisere deg med våre verdier, nær, innovativ, profesjonell og ansvarlig vil vi gjerne høre fra deg.

Hovedoppgaver:

  • Delta på befaringer og innhente relevant informasjon
  • Planlegge og sikre prekvalifiseringsprosessen
  • Kalkulering og utarbeidelse av tilbud med tilhørende løsningsforslag
  • Innhente og vurdere tilbud fra underleverandører
  • Sørge for godt samarbeid og involvering med alle interessenter
  • Etterkalkulasjon og evaluering av prosess

Ønsket kompetanse og erfaring:

  • Erfaring fra prosjektering og anbudsarbeid, fortrinnsvis fra anlegg/bygg
  • Høyere utdannelse
  • Kommersiell og god økonomisk forståelse
  • Erfaring og interesse for digitale løsninger

Motiveres du av faglige utfordringer, arbeidsglede, samarbeid og utviklingsmuligheter? Da kan dette være din mulighet!

Ønsker du mer informasjon om stillingen er du velkommen til å kontakte vår rådgiver i Yapril AS, Marius Halvorsen +47 922 95 786. Alle søknader og henvendelser håndteres konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver i prosessens innledende fase.

Søk stilling

Vis flere stillinger: