Support / Office Manager

RAMIRENT er en ledende servicebedrift som tilbyr utstyr og maskinutleie for bygg og anlegg, samt mange andre næringer. Vår misjon er å hjelpe kundene våre til å ruste seg for krav om sikkerhet og effektivitet ved å levere det beste utstyret og smidig service med et smil. Vi har 2900 ansatte fordelt på 290 kundesentre i 10 nord- og østeuropeiske land. I 2018 var totalomsetningen i konsernet 711 millioner euro. Ramirent er notert på NASDAQ Helsinki.

FirmaRandstad for Ramirent
FylkeAkershus
StedYtre Enebakk
Søknadsfrist05.08.2019

Vi søker en Support Manager / Office Manager til vårt kontor i Ytre Enebakk. Vi har behov for en som tar ansvaret for det kontoradministrative og forbedringsprosjekter innen produksjon og logistikk. Stillingen er rett for deg om du trives med en variert arbeidshverdag, liker å ta initiativ og evner å få folk med deg. Er du brennende engasjert i Lean og har erfaring med endringsledelse? Da kan du være den vi leter etter.

Vi ønsker at de ansatte hos oss skal leve opp til våre verdier som Smidig Service med et Smil. Vi setter også ærlighet og redelighet høyt.

Stillingen rapporterer til Site & Supply Chain Manager.

Ansvarsområder:

  • Fakturahåndtering
  • Forbedringsprosjekter produksjon, logistikk og arbeidsprosesser
  • HMS-, kvalitets -og opplæringsansvarlig
  • Innkjøpsprosessen

Vi ser etter deg som har:

  • God økonomisk forståelse og erfaring med fakturaprosessen
  • Erfaring med LEAN, prosjektarbeid og endringsledelse
  • Evne til å samarbeide og kommunisere godt (både norsk og engelsk)
  • Engasjert, effektiv og nøyaktig i alle former for leveranser
  • Du er ikke redd for å utfordre det eksisterende
  • Selvgående og disponerer arbeidstiden målrettet

Vitilbyr:

  • En utfordrende og variert stilling med mulighet for utvikling
  • God pensjon- og forsikringsordninger
  • Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø

Spørsmål til stillingen kan rettes til Nina Simensen i Randstad på e-post nina.simensen@randstad.no

CV og søknad sendes via denne siden

Vis flere stillinger: