Firma | Randstad for Ramirent |
Fylke | Akershus |
Sted | Ytre Enebakk |
Søknadsfrist | 05.08.2019 |
Vi søker en Support Manager / Office Manager til vårt kontor i Ytre Enebakk. Vi har behov for en som tar ansvaret for det kontoradministrative og forbedringsprosjekter innen produksjon og logistikk. Stillingen er rett for deg om du trives med en variert arbeidshverdag, liker å ta initiativ og evner å få folk med deg. Er du brennende engasjert i Lean og har erfaring med endringsledelse? Da kan du være den vi leter etter.
Vi ønsker at de ansatte hos oss skal leve opp til våre verdier som Smidig Service med et Smil. Vi setter også ærlighet og redelighet høyt.
Stillingen rapporterer til Site & Supply Chain Manager.
Ansvarsområder:
- Fakturahåndtering
- Forbedringsprosjekter produksjon, logistikk og arbeidsprosesser
- HMS-, kvalitets -og opplæringsansvarlig
- Innkjøpsprosessen
Vi ser etter deg som har:
- God økonomisk forståelse og erfaring med fakturaprosessen
- Erfaring med LEAN, prosjektarbeid og endringsledelse
- Evne til å samarbeide og kommunisere godt (både norsk og engelsk)
- Engasjert, effektiv og nøyaktig i alle former for leveranser
- Du er ikke redd for å utfordre det eksisterende
- Selvgående og disponerer arbeidstiden målrettet
Vitilbyr:
- En utfordrende og variert stilling med mulighet for utvikling
- God pensjon- og forsikringsordninger
- Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø
Spørsmål til stillingen kan rettes til Nina Simensen i Randstad på e-post nina.simensen@randstad.no
CV og søknad sendes via denne siden
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Randstad for Ramirent, Ytre Enebakk
- Fylke Akershus