HR-sjef til FagFlis Oslo (L-Flis & Interiør AS)

L-Flis & Interiør AS er et av markedets ledende selskap innenfor salg og distribusjon av keramiske fliser. L-Flis & Interiør AS er medlem av FagFlis-kjeden, som i hovedsak betjener det profesjonelle markedet.

Kjeden importerer keramiske fliser fra noen av de mest anerkjente produsentene i Europa, bl.a. fra Italia, Portugal, Spania, Tyrkia og Tyskland. FagFlis skal være det profesjonelle markedets førstevalg. Kjeden består i dag av 25 butikker.

FirmaFagFlis Oslo / L-Flis & Interiør
FylkeOslo
Søknadsfrist04.08.2019

HR-sjef til FagFlis Oslo (L-Flis & Interiør AS)

FagFlis Oslo (L-Flis & Interiør AS) har hatt en kraftig vekst de siste årene, og søker nå HR-sjef som skal videreutvikle en helhetlig selskapskultur hos en virksomhet med stor geografisk spredning. Som HR-sjef vil du få stor frihet til å bygge opp virksomhetens HR-funksjon og dermed bruke din HR-faglige kompetanse til å styrke arbeidet med selskapets interne ressurser. Sammen med engasjerte og faglig sterke ledere skal du sikre at selskapet er en attraktiv arbeidsplass for ansatte og for fremtidige medarbeidere.

For å lykkes som HR-sjef må du evne å tenke strategisk og langsiktig, samtidig som du trives med gjennomføring av det operative HR-arbeidet. Du liker å utfordre det eksisterende, samtidig som du evner å være en god samarbeidspartner for både ledere og ansatte. Du er også en person som kan trives i et salgs- og serviceorientert fagmiljø med flat struktur og korte beslutningsveier. Vi ser etter deg som ønsker å ta steget opp i en ny og spennende rolle, og som sammen med ledergruppen vil få store muligheter til å forme virksomhetens utvikling inn i fremtiden!

Ansvars- og arbeidsoppgaver

  • Totalansvar for HR i hele virksomheten
  • Bidra med strategisk HR-arbeid inn i ledergruppen
  • Være en samarbeidspartner for ledergruppen og de ulike avdelingslederne, samt være et bindeledd mellom ledelse og ansatte
  • Videreutvikle en fordelaktig kultur og struktur som binder sammen selskapets geografiske avdelinger
  • Utvikling og kompetanseheving av medarbeidere sammen med respektive leder
  • Skape engasjement rundt virksomhetens målsetninger og motivere de ansatte til å gjøre en god jobb
  • Bistå ledere i personal- og arbeidsrettslige saker
  • Utvikle arbeidsrettede tiltak som sikrer god arbeidstilfredshet (Employee Value Proposition)
  • Sikre rett tilfang av potensielle kandidater (Employer branding)
  • Bistå i rekrutteringsprosesser og strategisk oppfølging av nyansatte
  • Sikre hyppig kontakt med de ansatte gjennom planmessige formelle og uformelle besøk, møter og samtaler. Noe reiseaktivitet vil forekomme
  • Ivaretakelse av helse, arbeidsmiljø og sikkerhet (HMS)

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis innen HR
  • Minimum 3 års relevant erfaring fra HR-relatert arbeid
  • Sterk interesse for HR-faget og evne til å utføre et bredt spekter av operative HR-oppgaver
  • Erfaring med strategisk og operativt organisasjonsarbeid/HR
  • Generelt god systemforståelse og erfaring med bruk av HR‐systemer
  • God kunnskap om, eller kjennskap til relevante lover og regler

Personlige egenskaper

  • Strategisk anlagt, med stor gjennomføringskraft
  • Evne til å raskt bygge tillit og relasjoner
  • Ha en lyttende og støttende fremtoning
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Være god til å motivere og dyktiggjøre andre medarbeidere
  • Gode samarbeidsegenskaper
  • Arbeider effektivt i et hektisk miljø

Vi tilbyr

  • En spennende og selvstendig jobb hos en virksomhet i sterk vekst
  • Varierende arbeidsoppgaver med spennende utfordringer
  • Påvirkningsmuligheter i en virksomhet med stort potensial
  • Et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • En virksomhet preget av høy serviceinnstilling og begeistring for faget
  • Konkurransedyktige betingelser

Ta gjerne kontakt med våre rådgivere i Assessit for mer informasjon om stillingen:

Kenneth Ryvoll Klev
Partner
krk@assessit.no
+4797064624

Thea Kleiven
Konsulent
tkl@assessit.no
+4747301088

Søk stilling

Vis flere stillinger: