Motorparet vil dele reisen fra idé til ferdig bygget hus gjennom bilder og video på sine og Mesterhus sine sosiale mediekanaler.
Huset som paret skal bygge er et av funkishusene i Mesterhus Signatur-serie, Signatur 305.
– For oss er det spennende å samarbeide med et par som Hunter og Fredric, som er unge, seriøse og som gjennom sine 500 000 følgere i sosiale medier har en bred kommunikasjonsplattform, sier markedssjef Monica Blom Thorsen i Mesterhus Norge.
Aasbø og Taylor vil dele reisen fra idé til ferdig hus gjennom bilder og video i sosiale medier: Instagram, Facebook og Youtube.
- Det er mange som har en drøm om å bygge sitt eget hus. Vi har jobbet hardt for å få det til, og målet er å inspirere andre der ute til å se at alt er mulig. Og som for de fleste som bygger hus, handler det om fremtiden. Kanskje blir vi både tre og fire etter hvert. Da er det godt å ha et hus som kan vare i mange, mange tiår - og en garasje som kan romme kjøretøy for både liten og stor, sier Aasbø.