Prosjektleder

Optimera Sikring & Lås er blant de ledende innen sikring og lås i Norge med kontorer i Sandnes, Kristiansand, Haugesund og Rudshøgda.

Vi skreddersyr våre løsninger og tjenester til kunder i offentlig og privat sektor samt privatmarkedet. Våre kontorer rundt om i landet sitter med ekspertise innen alt som har med lås, kodelåser, låssystemer, adgangskontroll, sikring, nøkler og ID-kort å gjøre. I en årrekke har vi prosjektert, levert og montert alt i fra enkeltlåser og nøkler til store låse- og adgangssystemer for utbyggere, borettslag og entreprenører.

Vi er en del av Optimera som er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med mer enn 160 utsalgssteder, 1 900 ansatte og 10 milliarder kroner i omsetning. Virksomheten innbefatter Optimera Proff, Optimera Handel, Optimera Logistikk, Optimera Byggsystemer og kjedene Montér, Flisekompaniet og Byggi. Optimera er en del av det internasjonale konsernet Saint-Gobain.

FirmaOptimera Sikring & Lås
FylkeRogaland
StedSandnes
Søknadsfrist16.06.2019

Vår kollega søker nye utfordringer utenfor låsebransjen, og vi søker derfor en ny glad Prosjektleder som er flink med tall og har lyst til å jobbe med prosjektstyring. Dersom du har erfaring fra lås/sikkerhetsbransjen så er det en fordel, men ikke et krav. Har du i tillegg jobbet i bygge- eller elektrobransjen så ser vi på det som et pluss. Du kan være den vi ser etter om du er dyktig på kalkulasjon og prosjektarbeid, og ønsker å jobbe med lås og sikkerhet. Søk i dag om du synes dette høres interessant ut!

Arbeidsoppgaver

  • Utarbeide pristilbud og løsningsforslag for kunde
  • Innhenting og forhandling av priser med leverandører
  • Oppfølging av anbudsforespørsler
  • Prosjektledelse og kundeoppfølging
  • Sikre mest mulig effektiv fremdrift
  • Avviksrapportering
  • Kompetanse- og produktutvikling
  • Være oppdatert på lover og regler innenfor byggebransjen relatert til faget

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring med prosjektarbeid, fortrinnsvis fra lås/sikkerhetsbransjen
  • Kompetanse om gjeldende lover og regler innen rømning/FG
  • God økonomisk forståelse
  • Flytende norsk kunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Generelt gode IT-kunnskaper og systemforståelse
  • Krav til plettfri vandel

Personlige egenskaper

  • Har en systematisk tilnærming med gode planleggingsevner
  • Initiativrik og aksepterer ansvar for egne resultater
  • Selvstendig og har høy grad av gjennomføringsevne
  • Evne til å skape vekst og gode resultater
  • Opptatt av kvalitet og er resultatbevisst
  • God forretningsforståelse, og skaper gode relasjoner internt og eksternt
  • Meget gode kommunikasjonsegenskaper - skriftlig og muntlig
  • Gode samarbeidsevner, er sosial og bidrar til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Du blir del av et selskap med solid markedsposisjon og kolleger med høy teknisk kompetanse. Rollen er selvstendig med frihet under ansvar med gode muligheter til å påvirke egen hverdag og personlig utvikling. Vi er en blid gjeng med et godt arbeidsmiljø så du vil å få mange gode kolleger på kjøpet. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser samt gode pensjons- og forsikringsløsninger.

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med rekrutteringsrådgiver Christin Møller i Personalhuset / epost: christin.moller@personalhuset.no, tlf 928 56 829

Søk stilling

Vis flere stillinger: