Prosjektkoordinator

Sweco former fremtidens byer og samfunn

Vi skaper bærekraftige bygg og effektiv infrastruktur. Sweco er Europas ledende rådgivende ingeniørselskap. Vi er over 16 000 medarbeidere i Nord-Europa og gjennomfører årlig prosjekter i 70 land over hele verden.

FirmaSweco Norge
FylkeHordaland
StedBergen
Søknadsfrist31.05.2019

Er du en ryddig prosjektkoordinator?

I Sweco møter du dyktige kolleger som setter pris på meningene dine. Sammen jobber dere på spennende og inspirerende prosjekter som skaper framtidens Norge.

Jobben vår er å sørge for at dagens og morgendagens samfunn kan tilby alt det innbyggerne trenger – rent vann, varme boliger, effektiv transport og moderne sykehus. For å lykkes med det, må vi ha et tett samarbeid med kundene våre. Derfor er den typiske Sweco-medarbeideren en person som både er imøtekommende, faglig dyktig og engasjert i kundenes prosjekter.

Hos oss gjør du en forskjell. Sweco har et sterkt geofaglig miljø. I Bergen er vi over 20 personer med variert kompetanse innen geoteknikk, geologi, miljøgeologi og ingeniørgeologi. Når våre dyktige boreledere er ute i felten, samler de inn og analyserer viktige data om grunnforholdene. Til slike oppdrag trenger vi alltid en stødig hånd som kan administrere og holde oversikt. Nå leter vi etter deg som er en kløpper til å holde kontroll med kontraktsforhold, økonomi, logistikk og fremdrift i våre feltundersøkelsesprosjekter. Du vil få en viktig rolle, og dine hyggelige kolleger vil sette stor pris på jobben du gjør. Du må regne med å jobbe på prosjekter over hele Sør- og Midt-Norge.

Hos oss vil du utvikle deg. Du er en ryddig og strukturert person som tar initiativ og liker å ha ansvar. Som prosjektkoordinator vil du få rik anledning til å utvikle både deg selv og gruppens administrative rutiner. Du er serviceinnstilt, jobber strukturert og nøyaktig og holder oversikt i travle perioder. Du er motivert for å skape samhold og være bindeleddet i et positivt team. Du vil få opplæring i de tekniske programmene vi benytter. Stillingen har kontorsted i Bergen, men du må regne med noe reising til Oslo det første halvåret.

Dine arbeidsoppgaver

  • Planlegge og administrere høy-kvalitets grunnundersøkelser med borerigg.
  • Følge opp kontrakter, økonomi, logistikk og fremdrift i prosjektene.
  • Oppfølging og koordinering opp mot geoteknikere.
  • Samle resultater og utarbeide rapporter.
  • Bistå med tilbudsarbeid.

Dette kan du

  • Du kan gjerne ha teknisk eller administrativ utdannelse, men det viktigste er at du er selvstendig, ryddig og strukturert.
  • Det er en fordel om du har erfaring med administrative systemer.
  • Det er en fordel om du har kjennskap til autocad, geosuite og novapoint

Kontaktpersoner:

Jan Øyvind Holdhus

Gruppeleder

+47 415 32 022

Søk stilling

Vis flere stillinger: