Administrativ koordinator

Asplan Viak er ett av Norges største rådgivende ingeniør- og arkitektfirmaer. Selskapet har i snart 60 år bistått med tverrfaglig rådgivning og analyser til offentlig og privat virksomhet.

Virksomheten er organisert i to divisjoner: Plan og Arkitektur og Bygg og Infrastruktur.

Asplan Viak AS er eiet av en stiftelse. Det påvirker vårt verdigrunnlag. Vi vil at hver enkelt medarbeider skal være seg bevisst at alle våre handlinger setter avtrykk; i nærmiljøet og samfunnet som helhet. Vår kultur bygges innenfra og reflekteres utad. Som et av landets største rådgivende ingeniør- og arkitektfirma, med ca. 1000 ansatte fordelt på 31 kontorsteder, er vi en viktig arena for samfunnsutviklingen.

Vi former samfunnet og ser mennesket.

FirmaAsplan Viak
FylkeOslo
Søknadsfrist02.04.2019

Asplan Viaks kontor i Kongens gate 1 i Oslo har ca. 70 medarbeidere i et trivelig plan- og arkitekturmiljø. Kontoret blir ofte benyttet som et møtested i tilknytning til diverse faglige tilstelninger både av medarbeidere rundt om i landet og av eksterne aktører.

Vi søker etter en positiv og serviceinnstilt person til stillingen som Administrativ koordinator. Du blir et viktig kontaktpunkt for medarbeidere ved kontoret og du vil bistå og samarbeide med kontorleder og en annen adm. koordinator om kontordriften. Du blir også en del av en avdeling med et administrativt team med medarbeidere som har sin arbeidsplass ved andre kontorer i Asplan Viak.

Arbeidsoppgavene er varierte og omfatter blant annet betjening av resepsjon, posthåndtering, inngåelse og oppfølging av diverse innkjøps- og driftsavtaler, fakturahåndtering, HMS-oppgaver, tilrettelegging av faglige arrangement og sosiale aktiviteter samt tilbuds- og oppdragsstøtte.

Som person er du serviceorientert, omgjengelig og sosial. Du trives med variert arbeid, er handlingsorientert, jobber både selvstendig og i team, er strukturert og evner å finne gode løsninger.

Kvalifikasjoner

  • Administrativ utdanning fra høyskole er ønskelig, men erfaring kan kompensere for dette
  • Relevant yrkeserfaring med service/kundebehandling/resepsjonsbetjening
  • God kjennskap til og erfaring med IT-verktøy (MS Office)
  • Gode kunnskaper i norsk skriftlig og muntlig

Vi tilbyr

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver med stor mulighet for å påvirke egen arbeidshverdag
  • Godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer så vel lokalt som på landsbasis
  • Konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid, fem ukers ferie i tillegg til fri hverdagene i påskeuken og i romjulen
  • Studieturer, fagsamlinger og ulike sosiale arrangementer
  • Kontorlokale i ett av Oslos eldste bygg i Kvadraturen
  • Fast arbeidstid fra kl.08.00 -16.00

Søknad med CV, vitnemål og aktuelle attester sendes via linken Send søknad på denne siden

Kontaktpersoner:

Administrativ leder Inger Støle
tlf: +47 91370587

Vis flere stillinger: