Tilbudskoordinator

Sweco former fremtidens byer og samfunn

Vi skaper bærekraftige bygg og effektiv infrastruktur. Sweco er Europas ledende rådgivende ingeniørselskap. Vi er over 16 000 medarbeidere i Nord-Europa og gjennomfører årlig prosjekter i 70 land over hele verden.

FirmaSweco Norge
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Vil du utvikle tilbudsavdelingen i Sweco?

I Sweco møter du dyktige kolleger og ledere som setter pris på meningene dine.

Du blir del av et høykompetent miljø, og sammen skaper dere fremtidens Norge.

Hos oss gjør du en forskjell. Du kommer inn i et engasjert og svært sosialt arbeidsmiljø, som preges av stor fleksibilitet og kolleger med variasjon i alder og bakgrunn. Tilbudsarbeidet er svært viktig i Sweco, da det legger grunnlaget for selskapets fremtidige prosjekter. Tilbudsgruppen er en støttefunksjon for alle regioner i Sweco Norge og består i dag av fire dyktige tilbudskoordinatorer. Arbeidssted er Swecos hovedkontor, i moderne lokaler på Vækerø i Oslo. Vi ser etter en nysgjerrig, nøyaktig og serviceinnstilt kandidat til å fylle et vikariat som tilbudskoordinator i 12 måneder.

Hos oss utvikler du deg. Som tilbudskoordinator får du innsikt i noen av de mest spennende bygg- og samferdselsprosjektene i Norge. Vi tilbyr gode muligheter for faglig og personlig utvikling, og kompetanseheving gjennom interne og eksterne kurs.

Dine arbeidsoppgaver vil omfatte:

  • bistå og tilrettelegge for tilbudsleder og tilbudsteam i tilbudsfasen
  • tilrettelegge og koordinere praktiske og administrative oppgaver
  • følge opp framdrift i tilbudet, utforme CVer og referanselister, oversettelser, kvalitetssikring og språkvask av dokumenter, samt sammenstilling og leveranse av tilbud i henhold til forespørsel
  • bidra inn i utvikling og implementering av ulike tiltak i videreutvikling av tilbudsprosessen i hele Sweco

Dette kan du:

  • Du har høyere utdanning, gjerne innen samfunnsvitenskapelige eller humanistiske fag. Relevant erfaring kan veie opp for formell utdanning.
  • Du har prosjektledererfaring, prosessledererfaring eller som konsulent.
  • Du har erfaring knyttet til offentlige anbudsprosesser og tilbudsskriving.
  • Du har kunnskap om regelverket for offentlige anskaffelser og offentlig forvaltning.
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samt meget gode formulerings- og formidlingsevner på norsk og engelsk.
  • Du har god kompetanse i bruk av relevante IT-verktøy (word, excel, power point og diverse nettbaserte innkjøpsportaler).

Kontaktpersoner:

Peter Hagen

Kommunikasjonsdirektør

99166270

Søk stilling

Vis flere stillinger: