Firma | NCC Norge |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 22.03.2019 |
HR Services en service- og kompetanseenhet innenfor Human Resources. HR Services har ansvar for å støtte alle NCC-selskaper i Norge med effektive prosesser og systemer innenfor lønn og HR-administrative oppgaver.
Til vårt team søker vi nå etter:
HR SUPPORT & ADMIN SPECIALIST
Du vil være en viktig ressurs på første-linje support for spørsmål innen HR-administrasjon, lønn, reiseregninger, generelle henvendelser og serviceoppgaver. Som HR Support & Admin Specialist vil du motta henvendelser og besvare spørsmål fra ansatte og ledere knyttet til lønn, HR-administrasjon og HR-systemer.
Du vil være en spesialist innen fagfeltet og sørge for god service og støtte til ledere og ansatte, samt sikre korrekt og effektiv administrasjon av HR-prosesser.
Du vil yte første-linje support til ansatte via telefon/e-post innenfor bredden av de serviceoppgaver HR Services tilbyr, og følge opp i vårt casehandlingssystem. En stor del av jobben er administrasjon av HR-relaterte oppgaver som utarbeidelse og utsendelse av arbeidsavtaler og annen dokumentasjon ifm. arbeidsforhold, pensjon og forsikring samt arkivering i vårt elektroniske arkiv. Avdelingen er også systemeier for de fleste av våre HR-systemer, og mye av arbeidet foregår i vårt HR-masterdatasystem. I arbeidsoppgavene inngår det også oppdatering og vedlikehold av vår elektroniske personal- og lederhåndbok.
Vi ser etter en serviceinnstilt og engasjert person som er løsningsorientert og strukturert. Som HR Support & Admin Specialist i NCC, er det viktig at du har:
- Bachelor innenfor relevant område for eksempel HR, administrasjon, organisasjon og ledelse. Formell kompetanse innen HR/lønn er ønskelig, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Kjennskap til AML, ferieloven, pensjon og forsikring
- Forståelse og interesse for IT-systemer, samt gode kunnskaper i Office 365 (Office-pakken)
- Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- En utmerket serviceinnstilling, og at du er kundefokusert og tålmodig
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et engasjert og faglig sterkt miljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar.
Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer.
Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt elektroniske søknadssystem - start utfylling nedenfor.
Søknadsfrist: 22. mars 2019
Kontaktpersoner:
Gro Mette Haga
Team Lead, HR Support & Admin/Lønn
+4793242004
gro.haga@ncc.no
Astri Kristiansen
Head of HR Services, NCC Norge
+47 902 16 686
astri.kristiansen@ncc.no