Administrasjonskoordinator

Backe Romerike AS er et entreprenørselskap i AS Backe. Selskapet ble etablert i 1936 og er en ledende bygg entreprenør på Romerike og nordre del av Oslo. Selskapet har en inngående markedskunnskap og kundene kjenner Backe Romerike som en høykompetent og fleksibel samarbeidspartner. Backe Romerike AS påtar seg alle typer oppdrag innen nybygg og rehabilitering for offentlig og private byggherrer. Selskapet har en meget god utvikling og henter sine oppdrag i et av Norges største vekstområde.

FirmaBacke Romerike
FylkeAkershus
StedKløfta
Søknadsfristsnarest

Backe Romerike søker en serviceinnstilt administrasjonskoordinator til varierte oppgaver i et hektisk miljø.

Du må være strukturert, ansvarsbevisst, fleksibel og motiveres av å gjøre hverdagen lettere for andre. I tillegg må du være initiativrik og løsningsorientert og kunne håndtere mange parallelle oppgaver. Organisatorisk rapporterer stillingen til økonomisjef, men du vil jobbe nært med hele organisasjonen.

Blant arbeidsoppgavene kan nevnes:

  • ansvar for hjemmesider og sosiale medier
  • diverse IT-oppgaver
  • ansvar for post og intern informasjon
  • administrere diverse serviceavtaler
  • innkjøp av forbruksmateriell
  • bistand ved nyansettelser (kontrakter, personalhåndbok etc.)
  • ansvar for diverse arrangementer internt/eksternt
  • ulike administrative oppgaver ved behov

Vi tror at kandidater til stillingen har noen års erfaring fra lignende oppgaver, og trives i en rolle der du både må være selvstendig, samarbeidsvillig og tilpasningsdyktig. Du blir «limet» i organisasjonen der ingen oppgave er for liten – og ingen for stor!

Det er nødvendig med gode IT-bruker kunnskaper, spesielt i MS Office.

For nærmere opplysninger kan du kontakte Svein Mathisen, Personal Utvelgelse, tlf 918 53 539.

Søk stilling

Vis flere stillinger: