Firma | Backe Romerike |
Fylke | Akershus |
Sted | Kløfta |
Søknadsfrist | snarest |
Backe Romerike søker en serviceinnstilt administrasjonskoordinator til varierte oppgaver i et hektisk miljø.
Du må være strukturert, ansvarsbevisst, fleksibel og motiveres av å gjøre hverdagen lettere for andre. I tillegg må du være initiativrik og løsningsorientert og kunne håndtere mange parallelle oppgaver. Organisatorisk rapporterer stillingen til økonomisjef, men du vil jobbe nært med hele organisasjonen.
Blant arbeidsoppgavene kan nevnes:
- ansvar for hjemmesider og sosiale medier
- diverse IT-oppgaver
- ansvar for post og intern informasjon
- administrere diverse serviceavtaler
- innkjøp av forbruksmateriell
- bistand ved nyansettelser (kontrakter, personalhåndbok etc.)
- ansvar for diverse arrangementer internt/eksternt
- ulike administrative oppgaver ved behov
Vi tror at kandidater til stillingen har noen års erfaring fra lignende oppgaver, og trives i en rolle der du både må være selvstendig, samarbeidsvillig og tilpasningsdyktig. Du blir «limet» i organisasjonen der ingen oppgave er for liten – og ingen for stor!
Det er nødvendig med gode IT-bruker kunnskaper, spesielt i MS Office.
For nærmere opplysninger kan du kontakte Svein Mathisen, Personal Utvelgelse, tlf 918 53 539.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Backe Romerike, Kløfta
- Fylke Akershus