Firma | JM Norge |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 20.01.2019 |
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn.
Ettermarkedsavdelingen i region Oslo søker serviceleder.
I rollen vil du anvende din kompetanse innen kundebehandling, ledelse, kommunikasjon og byggeteknikk. Du vil være ansvarlig for å planlegge, koordinere og gjennomføre befaringer og utbedringer av reklamasjoner. Arbeidsstedet vil være prosjekter levert av JM Norge, region Oslo, med kontortilknytning til regionskontoret i Oslo.
Viktige arbeidsoppgaver
- Planlegge og gjennomføre arbeid iht. JM’s krav til HMS og kvalitetssikring
- Reklamasjonsbehandling som befaring, planlegging og lede utbedringsarbeid med hensyn til kunde, fremdrift, logistikk og økonomi
- Innkjøp av materiell og tjenester
- Operativt ansvar for eventuelle tildelte ressurser
- Aktivt påvirke til erfaringsoverføring innen avdelingen
Ønskede kvalifikasjoner
- Du har fokus på HMS og kvalitet
- Relevant fagbrev innenfor bygg og anlegg, eller tilsvarende
- Relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdannelse
- Du har gode skriftlige- og muntlige kommunikasjonsevner
- Ønskelig med erfaring fra direkte kundekontakt
- Du er punktlig, samvittighetsfull og trygg i ditt samarbeid med kunder, leverandører og kollegaer
- Du har gode lederegenskaper
- Du har en strukturert og ryddig arbeidsform
- Grunnleggende IT-kunnskaper
- Behersker engelsk muntlig og skriftlig
Arbeidstid
Kl 07:00 - 15:30 mandag t.o.m. torsdag
Kl 07:00 – 13:30 fredag
Vi tilbyr
- Utfordrende og spennende oppgaver
- Hyggelige og dyktige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Ved spørsmål vedrørende stillingen, kontakt ettermarkedssjef Ole Fuglem på mobil 412 72 630 eller HR sjef Anine Ruud Olsen på mobil 934 14 095.