Administrativ koordinator

Asplan Viak er ett av Norges største rådgivende ingeniør- og arkitektfirmaer. Selskapet har i snart 60 år bistått med tverrfaglig rådgivning og analyser til offentlig og privat virksomhet.

Virksomheten er organisert i to divisjoner: Plan og Arkitektur og Bygg og Infrastruktur.

Asplan Viak AS er eiet av en stiftelse. Det påvirker vårt verdigrunnlag. Vi vil at hver enkelt medarbeider skal være seg bevisst at alle våre handlinger setter avtrykk; i nærmiljøet og samfunnet som helhet. Vår kultur bygges innenfra og reflekteres utad. Som et av landets største rådgivende ingeniør- og arkitektfirma, med ca. 1000 ansatte fordelt på 31 kontorsteder, er vi en viktig arena for samfunnsutviklingen.

Vi former samfunnet og ser mennesket.

FirmaAsplan Viak
FylkeTroms
StedTromsø
Søknadsfrist14.10.2018

Asplan Viaks kontor i Tromsø har et trivelig og tverrfaglig miljø med ca. 30 medarbeidere.

Vi søker etter en positiv og serviceinnstilt person til stillingen som Administrativ koordinator. Som Administrativ koordinator er du et sentralt kontaktpunkt for medarbeidere ved kontoret og du vil bistå og samarbeide med Kontorleder om kontordriften. Du blir også en del av et administrativt team som har sin arbeidsplass ved andre kontor i Asplan Viak.

Arbeidsoppgavene er varierte og omfatter blant annet betjening av kontorets resepsjon og firmaets sentralbord, posthåndtering, rydding, bestillinger, innkjøp, inngåelse og oppfølging av diverse driftsavtaler, tilrettelegging av sosiale aktiviteter, fakturahåndtering, tilbud/ oppdragsstøtte samt noe bistand til enkelte av våre øvrige kontor.

Som person er du omgjengelig og sosial med utpreget serviceinnstilling. Du trives med variert arbeid, er handlingsorientert, jobber både selvstendig og i team, jobber strukturert og evner å gjennomføre og å finne gode løsninger.

Kvalifikasjoner

  • Administrativ utdanning fra høyskole er ønskelig, men erfaring kan kompensere for dette
  • Relevant yrkeserfaring med service/kundebehandling/resepsjonsbetjening
  • God kjennskap til og erfaring med IT-verktøy (MS Office)
  • Gode kunnskaper i norsk skriftlig og muntlig

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø – hyggelige kollegaer så vel lokalt som på landsbasis
  • Trivelige og moderne lokaler i nybygg på Prostneset
  • Fast arbeidstid fra kl.08.00 -16.00, fem uker ferie i tillegg til fri i arbeidsdagene i påskeuken og fri hele romjulen
  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Studieturer og ulike sosiale arrangementer

Oppstart: Januar 2019

Søknad med CV, vitnemål og aktuelle attester sendes via linken Send søknad på denne siden

Kontaktpersoner:

Avdelingsleder Inger Støle
tlf: +47 91 37 05 87

Vis flere stillinger: