Anne Røkenes er ansatt som ny markedsdirektør i Onninen. Foto: Onninen

Anne Røkenes ny markedsdirektør i Onninen

Onninen har ansatt Anne Røkenes som ny markedsdirektør.

Røkenes kommer fra stillingen som merkevare- og profilsjef i TV2, hvor hun har jobbet de siste ti årene, skriver Onninen i en pressemelding om nyansettelsen.

– Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Anne med på laget. Hun har omfattende erfaring med både salg, merkevarebygging, forretningsutvikling og ikke minst kommunikasjon- og markedsutvikling. I tillegg vil hun tilføre oss ytterligere kunnskap om digital kommunikasjon, sier direktør Jack Ø. Andresen i pressemeldingen.

Anne Røkenes er utdannet markedsøkonom fra BI, og har mer enn 25 års erfaring fra mediebransjen, både fra radio og TV. Hun har blant annet arbeidet i TV Norge, P4 Radio og har de siste ti årene jobbet i TV 2.

– For å bygge en merkevare med kundens behov i sentrum er det avgjørende med god kommunikasjon i alle kanaler. Onninen tiltalte meg derfor veldig, både fordi de er genuint opptatte av kundene og fordi de allerede er godt på vei inn i det digitale, ikke minst gjennom nysatsningen Onn:time. Jeg opplever også å ha kommet til et selskap med en unik posisjon i markedet og med mye flinke folk. Dessuten er Onnionen et fremtidsrettet selskap med gode løsninger knyttet til både solceller, smarthus og velferdsteknologi, uttaler markedsdirektør Anne Røkenes.