HSHansen utvider satsingen i Norge

Hittil har HSHansen fokusert på store fasadeentrepriser i Norge, men går nå inn i et nytt marked, nemlig mindre bygninger.

Til dette segmentet vil HSHansen blant annet bruke konseptet Hansen Millennium, som er et mye brukt konsept i hele Norden, og som tidligere har vært markedsført av HSHansens nå oppløste søsterselskap HubroHansen.

Hansen Millennium har smale profiler og passer til alle bygningstyper – både renovering og nybygg, mener de selv. I løpet av sommeren har HSHansen allerede fått kontrakt på to prosjekter i Oslo hvor man bruker konseptet Hansen Millennium.

HSHansen har i løpet av de siste to årene for alvor etablert seg i Norge – blant annet gjennom tildeling av kontrakter for Bodø Rådhus samt Barne- og ungdomssjukehuset BUS II i Bergen.

- Vi er kommet veldig godt i gang i Norge. Markedet er i vekst, og vi ser et stort potensiale foran oss. Derfor har vi nå valgt å sette fokus på mindre prosjekter også. Vi har konseptene og den tekniske ekspertisen, og er allerede lokalt representert i Oslo og Bergen. Vi må fortsette å fokusere på det vi er best på, og så er jeg sikker på at vi vil utløse potensialet, sier Jesper Madsen, salgs- og markedsføringssjef hos HSHansen i en pressemelding.