Prosjektingeniør Lyngen

Mesta er ledende i Norge innen drift og vedlikehold av infrastruktur. Siden 2003 har Mesta etablert seg som et selvstendig selskap med over 1300 ansatte, og virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel.

FirmaMesta
FylkeTroms
StedHatteng, Storfjord
Søknadsfrist09.10.2018

Mesta har vunnet Lyngen-kontrakten for 5 år, og vi søker deg som vil være med på laget.

Mesta søker etter prosjektingeniør for driftskontrakt DK Lyngen oppdraget omfatter drifts- og vedlikeholdsoppgaver av veinettet på riksveger, riks-g/s-veger, fylkesveger og fylkes-g/s-veger med tilhørende sideanlegg, sideområder, utstyr og installasjoner.

Vi er på jakt etter deg som, er ryddig og trives i en jobb der du må samhandle mye med andre mennesker for å skape resultater. Vi er i rask utvikling, og trenger deg som tør og vil være med på dette.

Kontaktperson for stillingen er distriktssjef Yngve Fredriksen, tlf. 480 07 653 og prosjektleder Jørn Olaussen, tlf. 959 64 953.

Rollen som prosjektingeniør skal være en administrativ, operativ og teknisk støtte i kontraktene, samt medansvarlig for tilleggsarbeid og mer salg. Du vil jobbe i team.

Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke stilling hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

Arbeidsoppgaver

  • Sikre at arbeidet gjennomføres ihht. kontrakts krav, samt sørge for dokumentasjon i henhold til interne og eksterne krav
  • Lede prosjektteam ihht. fullmakter fra leder
  • Fakturering og rapportering av økonomiske resultater (periodisering/resultater, budsjett og prognose)
  • Implementere og sikre gode produksjonsstyringsrutiner i kontraktensområdet
  • Utarbeide og revidere nødvendige planer for gjennomføring av kontrakten(e) (herunder års- og ukeplaner)
  • Implementere gode KHMS rutiner i kontraktsområdet på oppdrag fra leder
  • Følge opp interne rapporteringskrav

Kvalifikasjoner

  • Ingeniør/teknisk utdannelse fortrinnsvis innen vei, bygg og anlegg – relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.
  • God økonomisk og kontraktsmessig forståelse
  • Evne til å sette seg raskt inn i og benytte administrative system
  • Kjennskap til MS-office, Handyman og Agresso er en fordel
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig

Egenskaper

  • Høy arbeidsmoral
  • Nøyaktig og strukturert
  • Initiativrik og løsningsorientert
  • Positiv og bidragsytende til et godt arbeidsmiljø
  • Du må kunne identifisere deg med våre verdier: fokus, endringsvilje, helhetsansvar og ærlighet

Det tilbys

  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode pensjon og forsikringsordninger
  • Godt arbeidsmiljø
  • Spennende arbeidsoppgaver
  • Interne karrieremuligheter

Søk her

Vis flere stillinger: