Daglig leder

Saga Bygg har i 27 år drevet med byggtjenester på Haugalandet og i Sunnhordland. i dag er vårt konsern er organisert med morselskapet Saga Bygg Holding AS og tre heleide datterselskaper: Saga Bygg Eiendom AS, Saga Bygg Prosjekt AS og Saga Bygg AS. Saga Bygg er et lokalt byggmesterfirma med ca. 40 ansatte. Omsetningen i 2017 var ca. 46,5 mill kroner i Saga Bygg og ca. 4 mill. kroner i Saga Bygg Eiendom. Vår ambisjon er å være en trygg, solid og kompetent underleverandør til andre entreprenører og en forutsigbar leverandør av rammeavtaler innen bygg- og driftstjenester for virksomheter i regionen. Gjennom god kontroll, engasjerte medarbeidere og en tydelig strategi har vi klart å oppnå gode resultater. For mer informasjon, se sagabygg.no

FirmaSaga Bygg
FylkeRogaland
StedAksdal
Søknadsfrist18.06.2018

Saga Bygg søker en kundeorientert daglig leder med god forretningsforståelse

Vår daglig leder gjennom mange år har valgt å søke nye utfordringer utenfor selskapet - og vi søker derfor etter en ny daglig leder til å lede selskapet videre.

Saga Bygg er en etablert og anerkjent aktør i markedet. Forutsetningen for å lykkes fremover er gode. Vi har en erfaren og dyktig organisasjon - med tillitsfulle og gode kunderelasjoner. Vi trenger en dyktig og tydelig leder til å vise vei inn i fremtiden og bygge videre på den posisjonen vi har i dag.

For å lykkes tror vi det er en forutsetning at du evner å fordype deg i detaljene samtidig som at du ser det store bildet. Du er utpreget kunde- og resultatorientert - og er vant til å snu deg rundt for å finne effektive og gode løsninger for kundene. Vi ser etter deg som er en dyktig relasjonsbygger og har god kommersiell teft og driv.

Du trives med å jobbe i et miljø med åpen og direkte kommunikasjon - og har engasjement og mot til å gjennomføre tiltak og planer. Du vil jobbe tett med styret og rapportere til styrets leder.

ANSVAR OG OPPGAVER:

  • Overordnet og helhetlig lederansvar for selskapets drift og rapportering til styret
  • Oppfølging av budsjett, prognoser og regnskap
  • Samarbeid med eksterne leverandører
  • Utvikle selskapet i tråd med strategi og planer – og sørge for gjennomføringskraft
  • Personalansvar og medarbeiderutvikling
  • Ansvar for internkontroll og HMS
  • Salg og forretningsutvikling: Kalkulering, anbud, forhandlinger og kundeoppfølging
  • Oppfølging av leietakere og utleievirksomheten

ØNSKET UTDANNING OG KVALIFIKASJONER:

  • Høyere utdannelse
  • Relevant ledererfaring
  • Erfaring med salg og forhandlinger
  • Erfaring med anbudsprosesser er ønskelig
  • Det er en fordel om du har et etablert nettverk som er relevant for stillingen
  • Gode kommunikasjonsevner norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • God arbeidskapasitet
  • Trygg leder
  • Omgjengelig og god relasjonsbygger
  • Selvgående og utholdende
  • God kommersiell teft og opptatt av resultater og kvalitet
  • Høy etisk bevissthet og lojalitet
  • Analytisk
  • Samarbeidsvillig

Vi tilbyr en lederstilling der du får anledning til å utfordre deg selv til å håndtere både økonomisk utvikling og drift. Vi har kompetente ansatte, spennende kunder og solid erfaring. Forutsetningene for vekst og positiv utvikling er derfor gode. Som ansatt hos oss kan vi tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser og ordnede arbeidsforhold. Arbeidssted er ved vårt kontor i Haugaland næringspark i Gismarvik i Tysvær kommune.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Pål Christian Meyer, tlf. +47 416 68 192, eller rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. +47 411 02 200.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 18. juni 2018 – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale

Gå inn på hamnoy.no for å legge inn søknad.

Vis flere stillinger: