Salgskoordinator

Royal Solskjerming AS er en tradisjonsrik bedrift som siden 1949 har levert innvendig og utvendig solskjerming til forhandlere over hele landet. Vår målsetning er å produsere og levere varer til riktig tid, og hver dag levere i tråd med kundenes forventninger. Vår ambisjon er å være en av Norges ledende produsenter av solskjerming, med produksjon i både Haugesund og Polen. I 2016 var driftsinntektene på 29 millioner kroner. Vi har hovedkontor i Haugesund og flytter inn i nye og moderne kontorer i 24/7-bygget i Haugesund høsten 2018. For mer informasjon, se royalsolskjerming.no

FirmaRoyal Solskjerming
FylkeRogaland
StedHaugesund
Søknadsfrist17.06.2018

Royal Solskjerming AS er inne i en spennende fase og vi styrker laget med ny salgskoordinator. Som salgskoordinator får du ansvar for oppfølging av våre kunder og kundeaktivitet. I tillegg vil du få en nøkkelrolle i å støtte vår salgsavdeling i videre utvikling av vår virksomhet.

Vi ser etter deg som har erfaring med kundeservice og salg - og er interessert i å skape gode kundeopplevelser og resultater basert på god struktur og ekte engasjement. Sammen med dyktige kollegaer vil du få en sentral rolle i å levere høy kvalitet og gode kundeopplevelser. Stillingen rapporterer til daglig leder.

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER:

  • Ansvar for arbeid mot markedet, herunder kundebehandling, showroom, direktesalg til kunder, online bestillingssystem, oppfølging av tilbud og ordrer
  • Support- og koordineringsfunksjon for salgsavdeling
  • Tett samarbeid med produksjonskoordinator/ produksjonsavdeling

ØNSKET UTDANNING OG KVALIFIKASJONER:

  • Relevant utdanning er ønskelig
  • Erfaring fra kunde- og servicearbeid
  • Erfaring fra salg -og support mot privatmarkedet er en fordel
  • Ønskelig med erfaring fra koordineringsrolle
  • Vise til gode prestasjoner fra tidligere jobb
  • Gode data- og systemkunnskaper
  • God teknisk innsikt

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Opptatt av å skape gode kundeopplevelser
  • Positiv og utadvendt holdning
  • Trives med en hektisk arbeidshverdag
  • Selvstendig og tar egne avgjørelser
  • Fleksibel og løsningsorientert

Vi tilbyr en spennende arbeidsplass i en tradisjonsrik virksomhet i vekst. Som ansatt hos oss får du konkurransedyktige lønnsbetingelser og ordnede arbeidsforhold. Vi gir god og nødvendig opplæring som sikrer at du kommer raskt i gang. Vi flytter inn i nye og moderne kontorlokaler i Haugesund høsten 2018.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Pål Christian Meyer, tlf. +47 416 68 192, eller researcher Bjørg H. Saltveit, tlf. +47 907 37 254, eller rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. +47 411 02 200.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 17. juni 2018 – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.

Gå inn på www.hamnoy.no for å legge inn søknad.

Vis flere stillinger: