Selgere - Oslo/Akershus og Hedmark/Oppland

BAS Maskinutleie AS er et selskap som leier ut maskiner og utstyr til prosjekter innen bygg og anlegg. Siden oppstarten i 2008 har selskapet hatt stor vekst, og vil i 2017 forvente å passere 325 mill. kroner i omsetning og ha en bemanning på om lag 140 ansatte.

BAS Maskinutleie er lokalisert på Grålum i Østfold, Lindeberg i Sørum/Frogner, Elverum, Gjøvik, Hof i Vestfold, Kragerø, Arendal, Kristiansand, Klepp, Karmøy ved Haugesund og i Trondheim.

BAS Maskinutleie er eid 50% av AS Backe og 50% av Kruse Smith Entreprenør AS.

Våre avdelinger på Lindeberg, Gjøvik og Elverum hjelper kunder i Oslo/Akershus og Hedmark/Oppland med sine tjenester. Avdelingene har til sammen 51 ansatte fordelt på salg, utleie, verksted og administrasjon.

Våre avdelinger skal tilby entreprenørmiljøet i regionene utstyr av god kvalitet og med utmerket service, og skal gi de andre utleieselskapene real konkurranse.

FirmaBAS Maskinutleie
FylkeFlere fylker
StedLindeberg, Gjøvik, Elverum
Søknadsfrist10.04.2018

Vi forsterker vår salgsorganisasjon og søker tillitsvekkende og trygge

Selgere - Oslo/Akershus og Hedmark/Oppland

BAS har store ambisjoner om å vokse og utvikle oss i regionene vi er representert, og trenger flere dyktige kolleger for å bidra til denne utviklingen.

Vi søker deg som ønsker en variert og spennende salgsrolle, og som liker å veksle mellom å være ute på byggeplassen hos kunden, og på kontoret sammen med kolleger.

Du får en hverdag som gir deg stor fleksibilitet og mulighet til å påvirke arbeidsdagen, samtidig som du vil kjenne at du er en viktig bidragsyter!

Bli med på laget vårt som engasjerte selgere i Oslo/Akershus og Hedmark/Oppland.

Dette får du jobbe med

Potensielle kunder er alle som bygger noe i Norge, det vil si store og små entreprenører som bygger bolig, yrkesbygg, skoler, veier og infrastruktur. Selv om vi er kjent for høyt servicenivå og en moderne maskin- og utstyrspark, så må vi sikre vår posisjon ved å være aktivt tilstede for kundene ved å hjelpe dem til å nå sine mål.

Som selger blir ditt ansvar å drive salg mot eksisterende og nye kunder. Dette innebærer å både identifisere kunder og prosjekter, og å planlegge og gjennomføre møter med beslutningstagere i administrasjon og på prosjekter/byggeplass. Stillingen innebærer å bruke tid på veien i oppsøkende virksomhet, men også følge opp og besvare tilbud fra kontoret. Som selger har du resultatansvar i eget område.

Er du den vi ser etter?

Vi tror våre nye selgere i BAS kjenner seg igjen i flere av følgende kompetanser:

  • Først og fremst må du like salg, og liker å se konkrete resultater av jobben du legger ned
  • Erfaring med oppsøkende salg fra «felt», og har erfart betydningen av å bygge sterke og tillitsfulle relasjoner
  • Du har erfaring fra en viss kompleksitet, f.eks. i forhold til regelverk og i forhold til behovene kunder har i det enkelte prosjekt
  • Har forståelse og engasjement for byggeprosjekt som fag
  • Kjennskap og interesse for bygg- og anleggsbransjen, - kanskje du har erfaring fra en rolle i byggeprosjekter?
  • God økonomiforståelse
  • Kjennskap og interesse for relevante maskiner og utstyr er en fordel
  • Det er en fordel om du har noe utdanning i bunn, f.eks. innen salg/markedsføring/økonomi
  • Gode IT-kunnskaper (Office, CRM, salgsoppfølging, mm)

Personlige egenskaper

Våre nye selgere i BAS besitter antagelig flere av følgende egenskaper:

  • Er målrettet og strukturert. Du er god til å planlegge og prioritere aktivitetene dine, men enda bedre på å gjennomføre dem
  • Er en god relasjonsbygger, både internt og ut mot kunder
  • Du er rolig og tillitvekkende, og finner løsninger for kundene dine
  • Er initiativrik og drivende, med stor arbeidskapasitet og arbeidslyst. Du trives rett og slett i en hektisk hverdag
  • Klar og velformulert, - som kommuniserer godt med kunder og kolleger
  • God skriftlig formuleringsevne

Som selger i BAS kommer du inn i en spennende rolle i et profesjonelt og dyktig fagmiljø. Konkurransedyktige betingelser med bl.a. helseforsikring og gode pensjons-forsikringsordninger. Du får en selvstendig hverdag med stor handlefrihet og muligheter til å påvirke både egen hverdag og selskapet for øvrig.

For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i Orion Search, Helge Frisch mobil 900 98 607 eller Tore Svalastog mobil 934 94 900.

Alle henvendelser behandles konfidensielt inntil annet er avtalt med den enkelte.

Søknadsfrist: 10. april 2018

Søk stilling