Administrerende direktør i selskapet, Roger Lunde, forteller at de ser den sterkeste veksten innen digitalt salg til store VVS-kunder. Salgsveksten var også bra til alle landets graveentreprenører, og store infrastrukturprosjekter innen VMT.
- Vi ser også at vi har en bransje med sterk konkurranse. Kundene har tydelige krav til pris, kvalitet og høy servicegrad, fortsetter Lunde. Vi gjennomfører derfor endringer i organisasjonen. Dette for å bli enda mer konkurransedyktige, sier Lunde i en pressemedling.
- Som en del av restruktureringen av selskapet, er det besluttet at marketing- og kommunikasjonsavdelingen i dagens form vil opphøre, sier Lunde..
En følge av dette er at ansvarlig for avdelingen, Herman Larssen, fratrer sin stilling som marketing- og kommunikasjonsdirektør.
- Vårt mål er å være Norges beste og mest effektive grossistpartner. Vi vil fortsette å investere i vårt sentrallager på Langhus innen automatisering og robotisering. Vi gleder oss til å jobbe sammen med våre kunder, for å bli enda mer effektive og digitale. Markedet ser bra ut, og vi ser frem imot et spennende 2018, avslutter Lunde.
- Nøkkelord
- VVS
- Byggevarer