Avdelingsleder

Cramo AS er en ledende utleieaktør i Europa og Norge. Vår bredde på utleieprodukter dekker maskiner, utstyr og flyttbare lokaler til bygg- og anleggsbransjen, industrien og offentlige sektor. Vi tilbyr våre kunder kapasitet, nærhet og kompetanse, og våre leveranser omfatter korttidsutleie av maskiner/utstyr, totalpakker ved større prosjekter, flerårige fullserviceavtaler og outsourcingsløsninger. Cramo AS har i dag 28 avdelinger og 230 ansatte.

Cramo AS er ISO sertifisert innenfor både Kvalitet og Miljø (9001/14001)

FirmaCramo
FylkeOslo
Søknadsfrist02.02.2018

Er du god på relasjoner og til å skape resultater? Frister det å være med å forme fremtidens utleiebransje? Da håper vi at du vil bli vår nye avdelingsleder.

Cramo skal forme fremtidens utleiebransje ved å sette kundens behov først. Våre ansatte er vår viktigste ressurs, og fokus på utvikling, samarbeid og lidenskap for forbedring skal bidra til at vi når dette målet.

Til vår avdeling på Alnabru i Oslo trenger vi en avdelingsleder. Du vil bli Cramos ansikt utad i regionen og ha ansvar for salgs- og markedsaktiviteter mot utvalgte avdelingskunder. Du vil få ansvaret for daglig drift og ledelse av avdelingen. Vi trenger en strukturert, tydelig og kvalitetsbevisst person med god økonomisk forståelse.

Tidligere ledererfaring og arbeidserfaring fra bygg- og anleggsbransjen er en fordel, men det aller viktigste er at du drives av å skape relasjoner og resultater sammen med andre, og du at trives med å lede og motivere dine kolleger.

Vi gleder oss til høre fra deg.

Du vil ha ansvaret for:

  • Daglig drift og ledelse av avdelingen
  • Personalansvar for avdelingens driftsmedarbeidere
  • Performance management
  • Samordningsansvar for medarbeidere i salg, verksted og vedlikehold
  • Budsjett og resultatoppnåelse
  • Oppfølging av prosjekter og kunder
  • HMS og kvalitetsarbeidet

Ønskelige kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning er en fordel
  • Arbeidserfaring fra bygg- og anleggsbransjen
  • Ledererfaring fra driftsorienterte miljø
  • Gode IT- kunnskaper
  • Erfaring med kvalitet- og miljøarbeid er en fordel

Personlige egenskaper som skal til for å lykkes hos oss:

  • Økonomisk forståelse og kremmerånd
  • Tydelig lederstil
  • Relasjonsbygger, både internt og eksternt
  • Målrettet og løsningsorientert
  • Strukturert og kvalitetsbevisst
  • At du kan identifisere deg med våre verdier: Troverdig, kreativ og forpliktende

Vi tilbyr deg:

  • Hyggelige kolleger og profesjonelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og innovativt miljø

Spørsmål om stillingen

Frank Haugen

Driftsdirektør

Telefon 900 22 241

Søk på stillingen her

Vis flere stillinger: