Administrasjonskoordinator

Veidekke er en av Skandinavias største entreprenører og eiendomsutviklere. Selskapet utfører alle typer bygg- og anleggsoppdrag, utvikler boligprosjekter, vedlikeholder veier og produserer asfalt, pukk og grus. Involvering og lokalkunnskap kjennetegner virksomheten. Omsetningen er 30 milliarder kroner (2016), og halvparten av de 7 400 medarbeiderne eier aksjer i selskapet. Veidekke er notert på Oslo Børs, og har siden starten i 1936 alltid gått med overskudd.

«Veidekke – lokalt nærvær, skandinavisk styrke»

Stillingen inngår i Veidekke Industri AS, som er Norges største asfaltentreprenør og Norges nest største produsent av pukk og grus. I tillegg har selskapet betydelig aktivitet innen drift og vedlikehold av det offentlige veinettet i hele landet. Veidekke Industri AS har 1 100 ansatte og omsetter for 4 mrd. (2016).

FirmaVeidekke Industri
FylkeHedmark
StedFurnes
Søknadsfrist01.12.2017

Har du det som skal til?

Vi søker en pro-aktiv og selvgående administrasjonskoordinator til vår driftskontrakt innen veivedlikehold 0404 Søndre Hedmarken. Arbeidet utføres fra vårt kontor på Hamar.

Arbeidsoppgaver

Din viktigste oppgave er å være ansvarlig for kontordrift, være administrativ støtte for leder for driftskontrakten samt gjennomføre og koordinere følgende oppgaver:

  • HMS - oppfølging, rapportering og praktisk gjennomføring av HMS arbeid
  • Kvalitetsarbeid – utarbeidelse av planer og vedlikehold av disse
  • Avvikshåndtering – rapportering og oppfølging
  • Bistå med opplæring innen HMS og kvalitetsarbeid
  • Fakturering
  • Bistå med økonomirapportering
  • Håndtering av dokumentasjon
  • Bistå leder med enkel personal- og lønnsadministrasjon

Du vil rapporterer til leder for driftskontrakten.

Kvalifikasjoner

Du har relevant utdannelse fra høyskole. Lang relevant erfaring kan kompensere for manglene utdannelse. I tillegg ønsker vi at du har relevant arbeidserfaring, gjerne også fra HMS og kvalitetsarbeid.

Du kommuniserer godt med andre, både muntlig og skriftlig, og du er god til å bruke IT-verktøy i arbeidshverdagen.

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som er genuint serviceinnstilt. Du har god ordenssans og ryddig arbeidsmetodikk. Videre trives og drives du av å ha mange pågående oppgaver, er løsningsorientert og har stor arbeidskapasitet og arbeidsglede. Har du i tillegg eierskap til dine oppgaver og gode samarbeidsevner vil du passe godt inn hos oss.

Like viktig som ditt fokus service, er at du hele tiden arbeider for at alle skal komme hjem like hele som da de kom på jobb.

Veidekkes verdier: Profesjonell - Redelig – Entusiastisk –Grensesprengende er viktige for oss, så det er det av betydning at du også kan stå for disse.

Vi tilbyr

Vi tilbyr en spennende stilling i et solid konsern med gode muligheter for utvikling i stillingen.

Vi har også gode pensjons- og forsikringsordninger, og du vil få mulighet til å eie egen bedrift sammen med dine kollegaer. I dag eier omtrent halvparten av ansatte i Veidekke ca. 15 % av aksjene i selskapet, noe som er ganske unikt for store selskaper i Norge.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med prosjektsjef Kjell Otto Brastad tlf. 977 47 097 eller leder for driftskontrakten, Per Erik Olsen tlf. 948 59 628.

Vi ser frem til å motta din søknad, hvor du også sier litt om din motivasjon for stillingen. Velkommen som søker!

Søknadsfrist: 1. desember 2017

Søk stilling

Vis flere stillinger: