Firma | JM Norge |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 22.11.2017 |
Ettermarkedsavdelingen i region Oslo søker serviceleder.
I rollen vil du anvende din kompetanse innen kundebehandling, ledelse, kommunikasjon og byggeteknikk. Du vil være ansvarlig for å planlegge, koordinere og gjennomføre befaringer og utbedringer av reklamasjoner. Arbeidsstedet vil være prosjekter levert av JM Norge, region Oslo, med kontortilknytning til regionskontoret i Oslo.
Viktige Arbeidsoppgaver
- Planlegge og gjennomføre arbeid iht. JM's krav til HMS og kvalitetssikring
- Planlegge, tilrettelegge og gjennomføre ettårsbefaring i boliger, på fellesareal og utomhus
- Planlegge, tilrettelegge, samt lede utbedringsarbeidet av eventuelle reklamasjoner med hensyn til kundene, fremdrift, logistikk og økonomi
- Innkjøp av materiell og tjenester
Ønskede kvalifikasjoner
- Du har fokus på HMS og kvalitet
- Relevant fagbrev innenfor bygg og anlegg, eller tilsvarende
- Relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdannelse
- Ønskelig med erfaring fra direkte kundekontakt
- Du er punktlig, samvittighetsfull og trygg i ditt samarbeid med kunder, leverandører og kollegaer
- Du har gode skriftlige- og muntlige kommunikasjonsevner
- Du har gode lederegenskaper
- Du har en strukturert og ryddig arbeidsform
- Grunnleggende IT-kunnskaper
- Behersker engelsk muntlig og skriftlig
Arbeidstid
- Kl 07:00 - 15:30 mandag t.o.m. torsdag
- Kl 07:00 - 13:30 fredag
Vi tilbyr
- Utfordrende og spennende oppgaver
- Hyggelige og dyktige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Ved spørsmål vedrørende stillingen, kontakt ettermarkedssjef Ole Fuglem på mobil 412 72 630,
e-post ole.fuglem@jm.no eller HR sjef Anine Ruud Olsen på mobil 934 14 095, e-post anine.olsen@jm.no