Byggjeleiar, Bergen

Statens vegvesen arbeider for at både gåande, syklande, køyrande og kollektivreisande skal komme trygt fram. Vi planlegg, bygger, drifter og vedlikeheld riks- og fylkesvegar og har tilsyn med køyretøy og trafikantar. Som vegadministrasjon for fylkeskommunane og staten yter vi fagleg grunnlag for politiske avgjerder og set dei ut i livet. Vi er ein stor samfunnsaktør med over 7600 engasjerte medarbeidarar med brei kompetanse fordelt på Vegdirektoratet og fem regionar.

FirmaStatens vegvesen Region vest
FylkeHordaland
StedBergen
Søknadsfrist12.11.2017

Ved vegseksjon Bergensområdet har vi no ledig stilling som byggjeleiar.

Seksjonen løyser store og små investeringsprosjekt, samt har ansvar for vedlikehald av riks- og fylkesvegane i Bergen og sju tilstøytande kommunar. Vi er i dag om lag 60 tilsette, og har kontorstad i Bergen sentrum. Stillinga inngår i den regionale byggherrepoolen.

Arbeidsoppgåver

Vi søkjer byggjeleiarar med god forståing for byggjeleiarrolla. Du vil få hovudansvar for teknisk og økonomisk gjennomføring av små og store investeringsprosjekt og må derfor ha fagleg tyngde, samt kunne kommunisere og samarbeide godt med grunneigarar, konsulentar, entreprenørar og andre samarbeidspartar.

Hovudoppgåver:

  • Byggeleiing oppfølging av entreprenøren, primært innanfor investeringsprosjekt
  • Utarbeide konkurransegrunnlaget aleine og i samarbeid med andre
  • Koordineringsarbeid, ha kontakt med kommunar, eksterne etatar og grunneigarar
  • Bidra til å nå etaten sine mål innan HMS
  • Planlegge og rapportere innan kvalitet, framdrift og økonomi

Kvalifikasjonar og bakgrunn

Vi ønskjer at du har operativ erfaring frå både vegbygging og leiing av større eller mindre bygg og eller anleggsprosjekt, anten frå privat eller offentlig verksemd.

Du trivast med å skape resultat saman med andre, er tydeleg, løysingsorientert og har stå-på-vilje for å få oppgåvene gjennomførd.

God skriftleg og munnleg kommunikasjonsevne er viktig, samt generelt gode datakunnskapar. Førarkort kl. B er naudsynt.

Du har relevant utdanning frå universitet eller høgskule, minimum 3 år, innan bygg-/ arealplanlegging eller tilsvarande relevant fagretning. Med stort fokus på og krav til økonomistyring, kan ein tilleggsutdanning innan økonomi vere ein fordel i denne stillinga. Om du har sterk og allsidig praksis eller etterutdanning, kan vi fråvike kravet om høgare utdanning.

Dersom du har teke heile eller delar av utdanninga di i utlandet, ber vi om ei autorisert oversetjing av dine papir og ei godkjenning frå NOKUT ( www.nokut.no).

Stort engasjement, gode strukturar og fagleg utvikling

Som tilsett i Statens vegvesen blir du ein del av eit engasjert og tungt fagmiljø som tenkjer nytt, deler kunnskap og jobbar tett saman. Du påverkar samfunnsutviklinga, og du får bidra til framtidsretta løysingar på fagfeltet ditt.

Vi gir deg viktige oppgåver med mykje ansvar, og vi treng medarbeidarar som ønskjer å utvikle seg i takt med nye utfordringar.

Medarbeidarane våre fortel om spennande arbeidskvardagar med god balanse mellom arbeid og fritid.

Vi tilbyr òg desse goda:

  • introduksjonsprogram og fadderordning
  • fleksitid og gode ordningar for å avspasere pensjonsordning og høve til å få lån i Statens pensjonskasse
  • etatsskolar og høve til fagleg påfyll

Lønna blir avtalt nærare i samsvar med lønnspolitikken vår.

Statens vegvesen skal vere prega av mangfald, og dei tilsette hos oss skal spegle befolkninga. Vi legg vekt på å leggje arbeidsforholda til rette dersom du har behov for det.

Vi gjer merksam på at søkjarlista kan verte offentleggjord, sjølv om du har bedt om unntak frå denne. Du vil i så fall verte varsla.

Kontaktpersonar:
Arild Hegrenæs
tlf: +47 55516227
mob: +47 95088756

Søk her

Vis flere stillinger: