Administrativ Personalkoordinator

Consolvo er en solid og nyskapende entreprenør som utfører oppdrag og arbeid innenfor industri, bygg og infrastruktur. Vi er et datterselskap av AF Gruppen og landsledende innenfor rehabilitering og overflatebehandling av konstruksjoner som bruer, bygninger, bane, kai og kraftanlegg. Innenfor nybygg utfører Consolvo oppdrag som tømring, råbygg, stålarbeider og oppsetting av stillaser. Totalt er vi 300 medarbeidere med en omsetning på 550 millioner kroner. Ansettelsen vil være i Consolvo Overflate AS og du vil jobbe på tvers av Consolvo Nybygg AS, Consolvo Betongbygg AS og Consolvo Overflate AS. Vi tilstreber alltid solid gjennomføring og solide løsninger i alle ledd.

AF Gruppen ASA er et børsnotert entreprenør- og industrikonsern med en omsetning på 11,8 mrd. og 3600 ansatte. AF driver prosjektindustri i hele landet innenfor eiendom, bygg, anlegg, offshore, miljø og energi. Helt siden selskapet ble etablert har AF vært uavhengig og stolt på egen kraft og kompetanse til å løse komplekse utfordringer. Entreprenørånden i AF har vært preget av en evne og vilje til å tenke litt Annerledes og å finne bedre og mer Fremtidsrettede måter å skape verdier på. AF - "Addressing Future".

FirmaConsolvo Overflate
FylkeBuskerud
StedTranby
Søknadsfristsnarest

Vi trenger en positiv, utadvendt og serviceinnstilt administrativ personalkoordinator til vårt hovedkontor på Tranby, Lier.

Du må like å jobbe selvstendig med mye ansvar. Du får en sentral rolle i nyansettelser og drift av kontoret. Arbeidet består i noe rutinearbeid som registreringer, behandling og lagring av dokumenter og kontrakter. Det inngår endel forefallende arbeid, så du må være effektiv og søke etter gode løsninger.

Arbeidsoppgaver:

  • Bistand i forbindelse med nyansettelser
  • Registrering og arkivering av arbeidskontrakter og lignende dokumenter
  • Være behjelpelig med å registrere nyansatte hos Skatteetaten og Politiet
  • Jobbe på tvers av forretningsenhetene
  • Være en administrativ støttefunksjon
  • Delta i arbeid med å skaffe innlosjering for ansatte. Dette innebærer søk etter bolig og overnatting, inngåelse av leieavtaler og oppdatering av eksisterende leieforhold.
  • Månedlig rapportering av sykefravær
  • Oversikt og oppdatering av kurs
  • Arkivering og oppdatering av personal database (opplæring gis)
  • Bestilling og oppfølging av mobilabonnement og bredbånd som benyttes av ansatte
  • Bestilling og produksjon av profil- og reklamemateriell
  • Bestilling av Internett til boliger vi leier og mobilabonnement til ansatte
  • Diverse forefallende kontorarbeid

Du kjennetegnes av å ha stor arbeidskapasitet, er strukturert, handlekraftig og ikke minst trives du med variert arbeid. Videre er du ikke redd for en utfordring og kaster deg inn i nye oppgaver med en positiv holdning.

Vi ser gjerne at du har erfaring innen personal- og administrasjonsarbeid og en akademisk bakgrunn. Det er ikke krav til at du har høyskole. Videre er det viktig for oss at du behersker touch-metoden og at du er godt kjent med Office pakken. Du må ha gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Det vil være en fordel om du har kjennskap til andre språk som litauisk, portugisisk eller kroatisk, men det er ikke et krav.

Vi tilbyr en sentral rolle i et spennende selskap i sterk vekst. Stillingen byr på varierte oppgaver og stort ansvar. Hos Consolvo Overflate AS vil du oppleve en stabil og trygg arbeidsplass med et trivelig arbeidsmiljø. Vi tilbyr konkurransedyktige lønn og 100% fast stilling. Gå inn på vår hjemmeside www.consolvo.no for mer informasjon om vårt firma.

Dersom du mener at dette er en jobb du kan trives med og mestre, så ønsker vi å komme i kontakt med deg.

Har du ytterligere spørsmål, ta kontakt med Silje Olsen på telefon 920 56 433.

Søk stilling

Vis flere stillinger: