Administrativ medarbeider

Mesta er ledende i Norge innen drift og vedlikehold av infrastruktur. Siden 2003 har Mesta etablert seg som et selvstendig selskap med over 1300 ansatte, og virksomhet i hele landet. Mesta har i dag over 50 prosent av markedsandelen innen drift og vedlikehold av vei - og er en vital del av norsk samferdsel.

FirmaMesta
FylkeAkershus
StedBerger, Skedsmokorset
Søknadsfrist22.10.2017

Mesta Romerike midt søker administrativ medarbeider

Er du engasjert, selvgående og har stå-på-vilje? Da bør du lese videre! Vi ønsker å styrke teamet vårt med en administrativ medarbeider.

Romerike midt kontrakten er en driftskontrakt med ansvar for drift- og vedlikehold av veinettet innenfor kontraktsområdet. Det er ingen forutsetning at du har jobbet med dette tidligere, men du må syntes at fagområdet virker spennende. Som person jobber du selvstendig, samtidig som du er god til å kommunisere med alle typer mennesker. Vi søker en person med engasjement, kremmerånd og godt humør. Stillingen skal bistå prosjektleder i oppfølgingsarbeid av kontrakten, samt tilrettelegge for gode system og rutiner. Stillingen rapporterer til prosjektleder.

Kontaktperson for stillingen er prosjektleder Martine Grong Sundal, tlf.476 37 813, e-post martinegrong.sundal@mesta.no.

Søknader vurderes løpende.

Mesta er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

Arbeidsoppgaver

Bistå kontraktansvarlige i den daglige driften, med blant annet:

  • Sikre at arbeidet gjennomføres ihht. kontraktskrav, samt sørge for innhenting og kvalitetssikring av dokumentasjon i henhold til interne og eksterne krav
  • Fakturering og rapportering av økonomiske resultater
  • Klargjøring av dokumentasjon til byggemøter og andre dokumentasjonskrav
  • Bistand til kontraktenes HMS-arbeid
  • Vedlikehold av kvalitetsplaner
  • Diverse forefallende kontorarbeid

Kvalifikasjoner

  • Økonomisk utdannelse, gjerne på høyskolenivånivå
  • God økonomisk forståelse
  • Gode datakunnskaper, herunder Excel. Kjennskap til Agresso er en fordel.
  • Evne til å sette seg raskt inn i administrative systemer
  • Erfaring innen kontraktforståelse er en fordel
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B. Må disponere egen bil

Personlige egenskaper

  • Pliktoppfyllende og selvstendig
  • Evne til å jobbe systematisk og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Godt humør
  • Du må kunne identifisere deg med våre verdier: fokus, endringsvilje, helhetsansvar og ærlighet

Det tilbys

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver omgitt av et godt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Interne karrieremuligheter

Søk her

Vis flere stillinger: