Firma | DNB Næringseiendom |
Fylke | Hordaland |
Sted | Bergen |
Søknadsfrist | 28.09.2017 |
Seksjon Teknisk Forvaltning har ansvaret for leietakerservice, drift og vedlikehold av eiendomsporteføljen inklusive myndighetskrav samt innrednings- og oppussingsprosjekter. Seksjonen har ansvar for kontorbygg, hotell, kjøpesentre, parkeringshus, kombinertbygg, lager og boligbygg. Seksjonen har avdelingskontorer i Oslo og Bergen. Driftssjefen rapporterer til Teknisk Direktør.
Ansvarsområder
- Planlegge og gjennomføre et kostnadseffektivt driftsopplegg som sikrer avtalt servicenivå til leietakerne
- Planlegge og gjennomføre nødvendige vedlikeholdstiltak
- Være ansvarlig brannvernleder samt sørge for at alle myndighetskrav ivaretas
- Budsjettansvarlig for drifts- og vedlikeholdsaktivitetene
- Oppfølging av ulike miljøaspekter blant annet innenfor energieffektivisering, avfallshåndtering og forurensning
- Leverandør- og leietakeroppfølging
- Oppfølging av ulike FM- avtaler der dette er inngått for å sikre riktig leveranse i henhold til avtale
- Sikre anvendelse og utvikling av interne systemer og rutiner
Ønskede kvalifikasjoner/erfaring
- Teknisk utdannelse på høyskolenivå innenfor relevant fagområde VVS, elektro/automasjon eller bygg og gjerne med tilleggsutdannelse/erfaring innen økonomi
- Relevant erfaring fra drift av næringseiendommer og erfaring med prosjektledelse
- Gode dokumenterbare oppnådde resultater
- Vi bruker FDV Web og ønsker stort fokus på dokumentasjon og ivaretakelse av dette. Kunnskap om systemet spesielt og interesse for systematikk generelt tillegges vekt
Personlige egenskaper
- Kunde-/serviceorientert
- Strukturert og systematisk
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Selvstendig og løsningsorientert
- Fleksibel og resultatorientert
- Positiv og utadvendt
Kontaktpersoner:
Erlend Simonsen
tlf: 815 44 100
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter DNB Næringseiendom, Bergen
- Fylke Hordaland