Firma | DNB Næringseiendom |
Fylke | Hordaland |
Sted | Bergen |
Søknadsfrist | 20.09.2017 |
Seksjon Teknisk Forvaltning har ansvaret for leietakerservice, drift og vedlikehold av eiendomsporteføljen inklusive myndighetskrav samt innrednings- og oppussingsprosjekter. Eiendomsporteføljen består av kontorbygg, kjøpesentre og hoteller. Seksjonen har ansvar for å ivareta eiendommene og leietakerne på en best mulig måte. Teknisk forvaltning og markeds-seksjonene er organisert i tverrfaglige forvaltningsteam. Seksjonen har kontorer i Oslo og Bergen.
Om rollen
Arbeidsoppgavene vil være knyttet til videreutvikling av eiendomsmassen, tilpasset kundenes krav og behov. Du blir en aktiv part for utvikling av eiendomsmassen i samarbeid med markeds- og porteføljeansvarlige. I denne rollen er du ansvarlig for definering og programmering, utredning og gjennomføring av byggeprosjektene – i ombygging og rehabiliterings prosjekter. Andre arbeidsoppgaver er budsjettering, oppfølging av kostnadssiden i prosjektene, entreprise og intern kontroll/SHA.
Vi ser etter deg som er sosial og trygg i møte med andre, som er resultatorientert, har gode samarbeidsevner og er dyktig på forventningsavklaring.
Ønskede kvalifikasjoner
- Teknisk utdannelse på høyskolenivå, gjerne med økonomisk tilleggsutdannelse
- Flere års erfaring fra tilsvarende bransjerelatert arbeid og prosjektledelse
Hovedarbeidssted vil være Bergen og noe reisevirksomhet må påregnes. Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til
Eiendomssjef Tore Grimstad
(tore.grimstad@dnb.no) – telefon 815 44 100.
Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser og utfordrende arbeidsoppgaver i ett av Norges største eiendomsselskap i privat sektor.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter DNB Næringseiendom, Bergen
- Fylke Hordaland