Firma | Multiconsult |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 21.08.2017 |
Stillingsbeskrivelse
Arbeidsoppgavene vil bestå av bl.a.:
- Daglig kontordrift
- Koordinering og administrering av enhetenes sosiale arrangement og turer
- Fasilitering av møter og samlinger
- Bistand ifm. kursregistrering
- Bistand i tilbudsarbeid
Kvalifikasjoner
- Minimum 3 års arbeidserfaring med kontoradministrative oppgaver, fortrinnsvis fra større organisasjoner
- Relevant utdanning (erfaring fra lederstøtte/administrasjon kan kompensere for noe manglende formell kompetanse)
- God kunnskap i standard MS Office applikasjoner (Word, Excel, Power Point) og i å bruke disse verktøyene til presentasjoner og analyser
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk
Personlige egenskaper:
- Høy grad av serviceinnstilling
- Gode kommunikasjonsevner
- Selvstendig og initiativrik
- Utadvendt og samarbeidsvillig
Multiconsult tilbyr:
- Et tverrfaglig miljø som oppmuntrer til kunnskapsflyt og samarbeid i organisasjonen
- Et meget godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere
- Gode utviklingsmuligheter
- Konkurransedyktige betingelser, aksjesparingsprogram og gode pensjons- og forsikringsordninger
- En fleksibel arbeidstid som legger til rette for en sunn balanse mellom arbeid og fritid
- Fem ukers ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken
- Et aktivt bedriftsidrettslag, bedriftshytter og mange sosiale aktiviteter
- En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et sterkt tverrfaglig miljø
- Moderne lokaler sentralt i Oslo med god kantineordning
Søknadsfrist: 21. august 2017
For spørsmål rundt stillingen, ta kontakt med Regional HR-rådgiver Kristin Lund; kristin.lund@multiconsult.no | Tlf.: 408 56 356
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Multiconsult
- Fylke Oslo