Salgssjef

Cramo AS er en ledende utleieaktør i Europa og Norge. Vår bredde på utleieprodukter dekker maskiner, utstyr og flyttbare lokaler til bygg- og anleggsbransjen, industrien og offentlige sektor. Vi tilbyr våre kunder kapasitet, nærhet og kompetanse, og våre leveranser omfatter korttidsutleie av maskiner/utstyr, totalpakker ved større prosjekter, flerårige fullserviceavtaler og outsourcingsløsninger. Cramo AS har i dag 28 avdelinger og 230 ansatte.

Cramo AS er ISO sertifisert innenfor for både Kvalitet og Miljø (9001/14001)

FirmaCramo
FylkeSør-Trøndelag
StedHeimdal
Søknadsfrist05.06.2017

Vi søker en fremoverlent, energisk og markedsorientert salgssjef for Trondheimsregionen. Stillingen er ansvarlig for ledelse og utvikling av egen salgsregion. Som Salgssjef har du hovedansvaret for å sikre at regionens omsetningsmål nås. Du har også personalansvar, og du skal utøve salgsledelse hvor proaktivitet og høy servicegrad står sentralt. Videre skal du identifisere og holde oversikt over kommende og pågående prosjekter, samt bidra til å identifisere nye forretningsmuligheter for salgsregionen.

Vår nye salgssjef for Region Trondheim har erfaring fra bygg- og anleggsbransjen og god forståelse for planlegging og gjennomføring av en byggeprosess. Vi har tett dialog med våre kunder i gjennomføringen av prosjekt, og forståelse for kundens byggeprosess er avgjørende for å hjelpe dem med effektive løsninger og optimal prosjektøkonomi fra start til slutt i leieforholdet. I tillegg til å lede og motivere salgstemaet, vil du også selv ha kundeansvar for definerte kunder, et ansvar som innebærer kartlegging, relasjonsbygging og oppfølging av kunder og prosjekter. Godt samarbeid med avdelingene i regionen er en forutsetning, da Salg, Drift og Byggetablering sammen setter premissene for å lykkes i markedet.

Vi søker deg som har høyere utdanning innen salg, økonomi eller ledelse. Du har god forretningsforståelse og setter deg raskt inn i kundens behov. Du har erfaring fra salgs- og personalledelse, og evner å bygge lagånd og proaktivitet i salgsteamet. Videre har du erfaring med B2B løsningssalg, gjennomføring av forhandlinger og utarbeidelse av avtaler. Du kommuniserer godt, evner å bygge gode relasjoner medmennesker på alle nivåer og står opp for dine meninger. Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk, og grunnleggende IT-ferdigheter (Office og CRM) er en forutsetning for å lykkes i rollen.

Høres dette spennende ut så send oss din søknad og CV.

Søk på stillingen her

Spørsmål om stillingen

Bjørn Melheim

Konstituert Administrerende Direktør

Telefon

23 37 55 60

Vis flere stillinger: