Firma | Optimera |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | snarest |
Til nyopprettet stilling i Optimera Handel søker vi nå Prosjekt- og systemansvarlig
Vedkommende vil ha ansvaret for å utarbeide, implementere og forvalte Optimera Handels IT strategi med operasjonell effektivitet og fornøyde kunder som mål. Optimera Handel skal levere effektive og brukervennlige løsninger for kjede- og butikkdrift som bidrar til gode handleopplevelser på tvers av salgskanalene. Rollen vil sette krav til utstrakt samarbeid med prosesseiere i forretningen og med våre eksterne leverandører av IT-tjenester.
Denne rollen gir en unik mulighet til å være med på å påvirke og utvikle, i en avdeling hvor man daglig jobber mot våre verdier: Offensive, Profesjonelle og Personlige!
Arbeidsoppgaver
- Du vil ha hovedansvar for utvikling og oppfølging av digitale salgskanaler og systemer i henhold til Optimera Handel sin strategi på området
- Du vil ha ansvaret for kvalitetssikring og distribusjon av stamdata / grunndata til våre medlemmer
- Du vil fungere som et bindeledd mellom forretningsenhetene og våre leverandører av digitale tjenester
- Du er ansvarlig for at det blir gitt gode opplæringstilbud på våre systemer til medlemmer
- Du vil ha et generelt ansvar for å bidra til utvikling av systemer for effektiv butikk- og kjededrift.
- Du vil både lede- og jobbe i prosjekter og tar selv initiativ til å presentere tiltak som kan bidra til bedre resultater
- Noe reisevirksomhet til forhandlere når dette er nødvendig
Kvalifikasjoner og egenskaper
- Kjennskap til Nobb struktur er en fordel
- Min 3-5 års erfaring fra Vareportal eller lignende systemer
- Svært god kjennskap til datasystemer generelt
- Kjennskap til kassasystemer som Visma/Nextep/CS og lignende
- Kjennskap til Byggevarebransjens sortiment er en fordel
- Høyere utdannelse innen IT, økonomi/merkantile fag er en fordel, men relevant erfaring kan erstatte høyere utdanning
- God formuleringsevne, skriftlig og muntlig, i norsk og engelsk
Personprofil
- Selvstendig og initiativrik, med høy arbeidskapasitet
- Fleksibel, løsningsorientert og serviceinnstilt
- Gode samarbeidsegenskaper, kontaktskapende og løsningsorientert
- Strukturert, systematisk og målrettet - med høy gjennomføringsevne
Vi kan tilby
- Et faglig godt, resultatorientert og inspirerende miljø i et selskap som er i vekst
- Store utfordringer og gode muligheter for faglig- og personlig utvikling
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Trivelig og hektisk arbeidsmiljø
- Personlig- og karrieremessige utviklingsmuligheter
- Spennende jobb i solid firma med ledende posisjon i sitt marked
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor i Oslo.
Stillingen rapporterer til Forhandleransvarlig, og vil ha utstrakt kontakt med ulike miljøer både internt (kategori, salg, IT-avdeling) og eksternt (forhandlere, leverandører, samarbeidspartnere innen IT).
Ytterligere opplysninger om stillingene kan fås ved henvendelse til vår rådgiver i Orion Search International AS: Helge Frisch + 47 900 98 607.